خلاصه کتاب 101 ایده کاربردی برای طراحان رسانه های اجتماعی

خلاصه کتاب 101 ایده کاربردی برای طراحان رسانه های اجتماعی

خلاصه کتاب 101 ایده کاربردی برای طراحان در رسانه های اجتماعی ( نویسنده محمدرضا مفیدی، سحر مفیدی )

دنبال راهی می گردید تا به عنوان یک طراح در اینستاگرام و بقیه شبکه های اجتماعی بدرخشید؟ کتاب «101 ایده کاربردی برای طراحان در رسانه های اجتماعی» نوشته محمدرضا مفیدی و سحر مفیدی، یک گنج واقعی از ایده های ناب و عملیه که به شما کمک می کنه محتوای جذاب بسازید، مخاطب جذب کنید و پروژه های بیشتری بگیرید. این مقاله دقیقاً همین گنج رو براتون باز می کنه تا با دسته بندی ها و مثال های کاربردی، بفهمید چطور میشه تو دنیای پررقابت امروز، حسابی دیده شد و از رقبا جلو زد.

رسانه های اجتماعی دیگه فقط یه ابزار سرگرمی نیستن؛ برای ما طراح ها، چه گرافیک و چه معماری و دکوراسیون، این پلتفرم ها یه نمایشگاه دائمی ان، یه دفتر کار مجازی، و یه پل ارتباطی قوی با مشتری های فعلی و آینده. اصلاً فرض کنید کلی هنر و خلاقیت تو وجودتون هست، اما اگه کسی نبینه، چه فایده ای داره؟ اینجا دقیقاً نقش شبکه های اجتماعی پررنگ میشه. اما خب، تولید محتوا برای طراحان، اونم محتوایی که واقعاً بدرخشه و کلی لایک و کامنت بگیره، آسون نیست. همیشه این سوال تو ذهن طراحا هست که چی پست کنم؟ یا چه ایده ای بزنم که دیده بشم؟.

اینجاست که کتاب 101 ایده کاربردی برای طراحان در رسانه های اجتماعی محمدرضا مفیدی و سحر مفیدی وارد گود میشه. این کتاب یه جورایی مثل یه جعبه ابزار پر از ایده برای طراحاست که هر کدومشون می تونن جرقه یه محتوای خفن رو تو ذهن شما بزنن. ما تو این مقاله، نمی خوایم فقط فهرست کتاب رو براتون ردیف کنیم؛ هدفمون اینه که یه نگاه عمیق تر به این ایده ها بندازیم، دسته بندیشون کنیم و با مثال های ملموس و کاربردی بهتون بگیم چطوری ازشون استفاده کنید تا واقعاً تو بازاریابی شبکه های اجتماعی برای طراحان موفق بشید.

چرا هر طراح و مدیر شبکه های اجتماعی باید به این 101 ایده مسلط باشد؟

اگه طراح باشید، حتماً تجربه کردید که چقدر سخته کارتون رو به شیوه درست و حسابی به بقیه نشون بدید. رقابت تو اینستاگرام و بقیه پلتفرم ها بیداد می کنه و هر روز هزاران نفر دارن محتوا تولید می کنن. از یه طرف، همیشه تو فکر اینیم که چطوری مخاطب جذب کنیم و از اون طرف، گاهی اوقات کلاً ذهنمون قفل می کنه و ایده ای برای پست کردن به ذهنمون نمیرسه. به این می گیم بلوک ایده پردازی محتوا و تقریباً همه تجربه اش کردن.

کتاب 101 ایده کاربردی برای طراحان دقیقاً همینجاست که مثل یه راهنما عمل می کنه. با خوندن این کتاب و البته این خلاصه، شما یه عالمه ایده ناب پیدا می کنید که دیگه نگران تموم شدن محتوا نیستید. این ایده ها فقط برای جذب فالوور نیستن؛ کمک می کنن تا برندسازی شخصی یا شرکتتون رو هم قوی تر کنید. وقتی ایده هایی رو اجرا می کنید که واقعاً مخاطب دوست داره و باهاش ارتباط برقرار می کنه، دیگه فقط یه طراح معمولی نیستید، بلکه تبدیل میشید به یه مدیریت شبکه های اجتماعی طراحان ماهر که می دونه چطوری تو چشم باشه و اعتماد مشتری ها رو جلب کنه. اینجوری می تونید نشون بدید که کارتون فقط طراحی نیست، بلکه یه سبک زندگی و یه دنیای پر از خلاقیت و بینشه.

101 ایده کاربردی: دسته بندی و تحلیل عمیق ایده ها برای اثربخشی بیشتر (قلب خلاصه)

تو این قسمت، می رسیم به اصل مطلب! کتاب 101 ایده کاربردی برای طراحان کلی ایده داده، اما ما برای اینکه بهتر متوجه بشید و بتونید عملی تر ازشون استفاده کنید، اون ها رو تو چند تا دسته اصلی تقسیم می کنیم. هر کدوم از این دسته ها یه هدف خاص دارن و با مثال هایی که از خود کتاب آوردیم، حسابی براتون شفاف میشن. اینجوری یه استراتژی محتوای طراحان در سوشال مدیا قوی و هدفمند خواهید داشت.

ایده هایی برای انسان سازی برند و ایجاد ارتباط عمیق (Humanizing Your Brand)

این روزها آدما دنبال شرکت های رباتیک و بی روح نیستن. اونا دوست دارن با آدمای واقعی، با یه فرهنگ کاری باحال و یه برند صمیمی ارتباط برقرار کنن. وقتی برندتون رو انسانی می کنید، حس اعتماد و نزدیکی رو تو دل مخاطب ایجاد می کنید. این کار باعث میشه از بقیه رقبا متمایز بشید و حسابی تو ذهن مخاطب بمونید.

1. پشت صحنه و فرآیند خلق: نمایش پیشرفت، پروژه های در تابلوها، نمایش زوایای داخلی

شما ساعت ها پای طراحی یه پروژه می ذارید، از اتودهای اولیه تا رندرهای نهایی. خب چرا این مسیر رو به مخاطبتون نشون نمیدید؟ وقتی مردم ببینن که یه کار چقدر فکر و زحمت پشتش بوده، ارزشش رو بیشتر می فهمن. مثلاً می تونید یه ویدئو تایم لپس از مراحل طراحی یه لوگو یا دکوراسیون یه فضا درست کنید. یا عکس هایی از اسکچ های اولیه، مدل سازی سه بعدی و جزئیات اجرایی بذارید. این کار نه تنها حس مشارکت به مخاطب میده، بلکه باعث میشه از زحمت و خلاقیت شما آگاه بشه. نشون دادن زوایای داخلی کارتون، یعنی حتی اگه یه اشتباه کوچیک هم تو مسیر انجام دادید و اصلاحش کردید، می تونه خیلی واقعی و جذاب باشه.

2. معرفی تیم و فرهنگ سازمانی: تیم شما با خانواده هایشان، عکس های تیم کاری، افراد پشت برند خود را نشان دهید

همیشه که نباید فقط از پروژه ها حرف زد! آدمایی که پشت برند شما هستن، مهم ترین سرمایه هاتونن. یه عکس دسته جمعی از تیمتون، یا حتی یه پست طنزآمیز از اعضای تیم تو اوقات استراحتشون، می تونه برندتون رو خیلی صمیمی تر نشون بده. مثلاً می تونید هر هفته یه نفر از تیم رو معرفی کنید و یه چند خطی از کارهایی که تو شرکت انجام میده یا علاقه مندیاش بنویسید. نشون دادن تیم شما با خانواده هایشان هم حس همدلی و تعلق رو تو مخاطب تقویت می کنه. این حرکت ها به ایجاد حس اعتماد و ارتباط عمیق تر کمک می کنه و مخاطب حس می کنه با یه گروه از آدمای خونگرم و واقعی طرفه، نه یه شرکت بی چهره.

3. جنبه های غیررسمی و طنزآمیز: از کودکان به نفع خود استفاده کنید، عکس های غیر مرتبط، جنبه سرگرم کننده خود را نشان دهید

کی گفته طراح ها همیشه باید خشک و رسمی باشن؟ یه کم شوخی و طنز، می تونه محتوای شما رو از بقیه متمایز کنه. مثلاً اون ایده از کودکان به نفع خود استفاده کنید خیلی باحاله؛ می تونید عکس بچه ها رو تو یه فضای طراحی شده (که مثلاً کار خودتونه) بذارید و یه کپشن بامزه بنویسید. یا عکس های غیر مرتبط و طنزآمیز از خودتون یا تیمتون که داره کار بامزه ای انجام میده، می تونه کلی تعامل بگیره. این کارها باعث میشه جدیت صرف از بین بره و برندتون تو ذهن مخاطب به عنوان یه مجموعه خلاق و شاداب ثبت بشه. مردم عاشق این هستن که ببینن پشت پرده کار چقدر میشه خلاق و خودمونی بود.

یادتون باشه، آدما اول با شخصیت ها ارتباط برقرار می کنن، بعد با کارشون. اگه برندتون یه چهره انسانی داشته باشه، خیلی راحت تر تو دل ها جا باز می کنه و ایده های اینستاگرامی برای طراحان به مراتب موثرتر میشن.

ایده هایی برای نمایش قدرتمند پروژه ها و تخصص حرفه ای (Showcasing Work & Expertise)

خب، بالاخره شما یه طراح هستید و باید کارتون رو به بهترین شکل نشون بدید. این دسته از ایده ها به شما یاد میده چطور پروژه هاتون رو جوری ارائه بدید که نه تنها زیبا به نظر برسن، بلکه تخصص و مهارت های شما رو هم فریاد بزنن. تو این مسیر، نکات طراحی برای سوشال مدیا که این کتاب ارائه میده، حسابی به دردتون میخوره.

1. روایت قبل و بعد: نمایش عکس قبل و بعد

مردم عاشق تحول و تغییرن. وقتی شما یه عکس قبل و بعد از یه پروژه بذارید، قدرت جادویی کارتون رو نشون میدید. مثلاً اگه یه فضای داخلی رو طراحی کردید، عکس قبل از اون فضای قدیمی و نامرتب و بعد از شاهکار نهاییتون رو کنار هم بذارید. این کار به مخاطب کمک می کنه تفاوت رو به چشم ببینه و بفهمه چقدر می تونید یه فضا یا محصول رو دگرگون کنید. این داستان گویی بصری خیلی تاثیرگذاره و ارزش کار شما رو دوچندان می کنه.

2. تمرکز بر جزئیات و کیفیت اجرایی: جزئیات را به اشتراک بگذارید، خروجی های خاص از جزئیات پروژه به اشتراک بگذارید

بعضی وقتا، زیبایی واقعی تو جزئیاته. شاید یه طرح کلی خیلی چشمگیر نباشه، اما وقتی روی یه قسمت خاص زوم می کنید و ظرافت های طراحی رو نشون میدید، مخاطب تازه متوجه عمق و کیفیت کارتون میشه. مثلاً می تونید عکس هایی از بافت مواد، نحوه اتصال قطعات، یا دقت تو خطوط طراحی رو به اشتراک بذارید. این کار تاکید می کنه که شما فقط یه کار رو تمام نکردید، بلکه با دقت و وسواس روی جزئیات اون کار کردید و این نشون دهنده استانداردهای بالای کاری شماست.

3. محتوای الهام بخش و آموزشی: برای رویاپردازان الهام بخش باشید، بینش صنعتی ارائه دهید، تحقیقات تخصصی را به اشتراک بگذارید

شما فقط طراح نیستید، بلکه منبع دانش و الهام هم هستید. می تونید ایده هایی برای الهام بخش بودن، مثل به اشتراک گذاشتن فرایند خلاقیتتون یا معرفی منابع الهام بخش، استفاده کنید. همینطور، ارائه بینش صنعتی و به اشتراک گذاشتن تحقیقات تخصصی که انجام دادید، نشون میده که چقدر تو حوزه کاریتون عمیق و به روز هستید. مثلاً یه اینفوگرافیک از ترندهای جدید طراحی داخلی، یا یه پست در مورد اهمیت رنگ ها تو بازاریابی، می تونه کلی ارزش به محتوای شما اضافه کنه. اینجوری شما فقط یه فروشنده نیستید، بلکه یه متخصص قابل اعتمادید که تولید محتوا برای طراحان رو هدفمند انجام میده.

ایده هایی برای تعامل هدفمند و رشد جامعه مخاطبان (Engaging & Growing Your Audience)

یه حضور قوی تو شبکه های اجتماعی فقط به معنی داشتن فالوور زیاد نیست، بلکه به معنی داشتن فالوورهای فعاله که با شما تعامل دارن و به اصطلاح جامعه مخاطبان وفاداری رو تشکیل میدن. این ایده ها بهتون کمک می کنن تا این جامعه رو بسازید و رشدش بدید.

1. پرسش و پاسخ و چالش ها: سوالات متداول، از طرفداران بپرسید که چه احساسی دارند، از طرفداران خود برای چالشی خود ساخته دعوت نمایید

ساده ترین راه برای تعامل، اینه که با مخاطبتون حرف بزنید! یه بخش سوالات متداول تو استوریتون یا تو پست ها می تونه خیلی مفید باشه. یا اینکه ازشون بپرسید چه احساسی دارن نسبت به یه طرح جدید یا یه رنگ خاص. برگزاری چالشی خود ساخته که مخاطباتون رو درگیر کنه، مثل یه مسابقه طراحی کوچک یا یه چالش برای بهترین ایده دکوراسیون با استفاده از یه متریال خاص، می تونه کلی مشارکت ایجاد کنه. این فرصت ها برای دیالوگ دوطرفه نه تنها بازخورد خوبی بهتون میده، بلکه باعث میشه مخاطب حس کنه صداش شنیده میشه.

2. محتوای تولید شده توسط کاربران (UGC): محتوای تولید شده توسط کاربران را به اشتراک بگذارید

هیچ چیز به اندازه وقتی که خود مشتری ها کار شما رو به بقیه نشون میدن، معتبر نیست! اگه مشتری هاتون عکسی از محصول یا فضایی که براشون طراحی کردید، می ذارن، حتماً با ذکر منبع بازنشرش کنید. این محتوای تولید شده توسط کاربران (User Generated Content) قدرت اعتماد رو به شدت بالا می بره. مردم به حرف هم نوع خودشون بیشتر از تبلیغات خودتون اعتماد می کنن. این کار حس مالکیت و افتخار رو هم تو مخاطب ایجاد می کنه و تشویقشون می کنه که بیشتر هم از این کارها انجام بدن.

3. رویدادها و اخبار شرکت: اخبار شرکت را به اشتراک بگذارید، تبلیغ یک رویداد

مخاطبان شما دوست دارن در جریان اتفاقات مهم شرکتتون باشن. اگه یه نمایشگاه طراحی دارید، یه وبینار آموزشی برگزار می کنید، یا حتی یه همکاری جدید شروع کردید، حتماً اخبار شرکت رو به اشتراک بذارید و یک رویداد رو تبلیغ کنید. این کار باعث میشه مخاطبان حس کنن جزئی از این خانواده ان و شما رو همیشه دنبال کنن. به روز نگه داشتن مخاطبان و دعوت اونها به مشارکت تو لحظات مهم برند، یه راه عالی برای حفظ تعامله.

ارتباط با مخاطب مثل یه گلدونه، هر روز باید بهش آب بدید تا رشد کنه. هر چقدر بیشتر باهاشون تعامل داشته باشید، جامعه وفادارتری خواهید داشت که از شما حمایت می کنن و خلاصه کتاب بازاریابی محتوا بهتون کمک می کنه.

ایده هایی برای خلاقیت بصری و فرمت های متنوع محتوا (Creative Visuals & Content Formats)

تو دنیایی که هر روز کلی محتوا از جلوی چشممون رد میشه، باید کاری کنیم که محتوای ما تو چشم بیاد. استفاده از ابزارهای بصری جذاب و فرمت های محتوایی جدید، می تونه کمک بزرگی بهتون بکنه تا پیام هاتون موثرتر و ماندگارتر باشن. این بخش پر از ایده های اینستاگرامی برای طراحان که واقعاً می تونن شما رو از رقبا جلو بندازن.

1. اینفوگرافیک و نمودار: اینفوگرافیک، نمودار آن

اگه اطلاعات پیچیده یا آمار و ارقام زیادی دارید که می خواید به مخاطب برسونید، اینفوگرافیک و نمودار بهترین دوستای شما هستن. مثلاً می تونید یه اینفوگرافیک از تاثیر رنگ ها رو تو روحیه افراد تهیه کنید یا نموداری از افزایش فروش مشتری ها بعد از بازطراحی فضای کاریشون بذارید. قدرت بصری این فرمت ها تو ارائه اطلاعات به شکلی ساده و جذاب، بی نظیره و باعث میشه مخاطب راحت تر مطلب رو درک و به اشتراک بذاره.

2. ویدئو و پخش زنده: یوتیوب یا آپارات، پخش زنده

ویدئو پادشاه محتواست، اونم تو پلتفرم هایی مثل اینستاگرام! چه یه ویدئوی کوتاه از مراحل کارتون، چه یه پخش زنده (لایو) که توش به سوالات مخاطبان جواب میدید، ویدئو پتانسیل بالایی برای تعامل آنی و انتقال احساسات داره. می تونید تور مجازی پروژه هاتون رو بذارید، یا تو لایو از پشت صحنه یه پروژه حرف بزنید. حتی می تونید یه کانال تو یوتیوب یا آپارات راه بندازید و آموزش های کوتاه طراحی بدید. این کار حس نزدیکی بیشتری ایجاد می کنه و بهتون کمک می کنه تا مخاطبان رو مدت زمان بیشتری درگیر نگه دارید.

3. عکس های سفارشی و هنری: آثار هنری، گرافیکی و عکس های سفارشی ایجاد کنید، چیزی زیبا را به اشتراک بگذارید

تو دنیای اشباع شده از محتوا، کیفیت بصری حرف اول رو می زنه. دیگه وقتش نیست که عکس های دم دستی و بی کیفیت بذارید. سعی کنید آثار هنری، گرافیکی و عکس های سفارشی باکیفیت و اصیل خودتون رو به اشتراک بذارید. حتی اگه یه منظره زیبا دیدید یا یه شیء هنری که حسابی بهتون الهام بخشیده، اونو چیزی زیبا را به اشتراک بگذارید. تاکید روی کیفیت، اصالت و تاثیرگذاری بصری باعث میشه محتوای شما تو ذهن مخاطب ماندگارتر بشه و یه جورایی امضای شما پای کارهاتون باشه. این ها از مهم ترین نکات طراحی برای سوشال مدیا هستن.

با استفاده از این دسته بندی ها، دیگه لازم نیست برای تولید محتوا برای طراحان سردرگم باشید. کافیه ببینید تو هر لحظه چه هدفی دارید و از ایده های مرتبط با اون دسته استفاده کنید.

نگاهی به نویسندگان: محمدرضا مفیدی و سحر مفیدی

حالا که حسابی با محتوای کتاب 101 ایده کاربردی برای طراحان در رسانه های اجتماعی آشنا شدیم، خوبه یه نگاهی هم به مغز متفکرهای پشت این اثر یعنی محمدرضا مفیدی و سحر مفیدی بندازیم. این دو عزیز، اسم های شناخته شده ای تو حوزه طراحی و بازاریابی دیجیتال ایران هستن و با تخصص و تجربه شون تونستن یه راهنمای عملی و کاربردی برای طراحان فراهم کنن.

محمدرضا مفیدی، با سابقه درخشان خودش تو زمینه های مختلف طراحی و معماری، و سحر مفیدی با تخصص تو حوزه بازاریابی دیجیتال و شبکه های اجتماعی، یه تیم قوی رو تشکیل دادن. این ترکیب تخصص، باعث شده کتابشون یه منبع جامع و معتبر باشه که هم نیازهای طراحان رو خوب میشناسه و هم با زبان بازاریابی دیجیتال روز آشنایی کامل داره. کارهای قبلی این دو نویسنده، مثل «کتاب چک لیست های ساخت و ساز» یا «کتاب طراحی نمای ساختمان های مسکونی» از محمدرضا مفیدی و «کتاب دکوراسیون داخلی به روش فنگ شویی» از سحر مفیدی، نشون میده که چقدر تو حوزه های خودشون عمیق و پرکارن. همین سوابق و انتشارات قبلی، اعتبار ویژه ای به کتاب 101 ایده کاربردی برای طراحان در رسانه های اجتماعی داده و باعث میشه با خیال راحت به توصیه هاشون اعتماد کنیم و ازشون برای بهترین کتاب بازاریابی برای طراحان استفاده کنیم.

تجربه و دانش این نویسنده ها فقط به تئوری محدود نمیشه؛ اونا خودشون تو بازار کار حضور دارن و از چالش ها و فرصت های دنیای طراحی و دیجیتال مارکتینگ کاملاً آگاهن. این یعنی هر ایده ای که تو کتابشون مطرح شده، از فیلتر واقعیت گذشته و کاملاً عملیاتی و قابل اجراست. وقتی یه همچین کتابی رو می خونید، می دونید که پشتش کلی تحقیق و تجربه عملی وجود داره که باعث میشه با اطمینان بیشتری قدم بردارید و بتونید تو فضای پررقابت رسانه های اجتماعی حسابی موفق باشید.

مشخصات کامل کتاب 101 ایده کاربردی برای طراحان در رسانه های اجتماعی و راهنمای دسترسی

حالا که تا اینجا اومدیم و فهمیدیم این کتاب چقدر می تونه به دردمون بخوره، بریم سراغ جزئیاتش تا اگه خواستید نسخه اش رو تهیه کنید، کارتون راحت باشه. نام کامل این اثر پرکاربرد «101 ایده کاربردی برای طراحان در رسانه های اجتماعی» هست و همونطور که گفتیم، محمدرضا مفیدی و سحر مفیدی زحمت نگارش اون رو کشیدن. این کتاب رو انتشارات بانژ منتشر کرده و سال انتشارش هم 1400 هستش. با 112 صفحه محتوای مفید و کاربردی، این کتاب در قطع وزیری و با شابک 978-622-94349-0-1 در دسترس شماست.

اگه دنبال نسخه الکترونیکی کتاب هستید، می تونید اون رو تو پلتفرم هایی مثل کتابراه پیدا کنید. فرمت رایج نسخه های الکترونیکی این کتاب EPUB هست که تقریباً روی همه دستگاه ها (موبایل، تبلت، کامپیوتر) قابل خوندنه. اگه هم طرفدار کتاب های فیزیکی هستید، می تونید به کتابفروشی های معتبر سر بزنید یا از طریق سایت های فروش آنلاین کتاب، نسخه ی چاپی اون رو تهیه کنید. خلاصه که برای دسترسی به این گنجینه ایده، راه سختی پیش روتون نیست و به راحتی می تونید صاحبش بشید و از بررسی کتاب 101 ایده مفیدی و سحر مفیدی در عمل بهره مند بشید.

مشخصه توضیحات
نام کامل کتاب 101 ایده کاربردی برای طراحان در رسانه های اجتماعی
نویسندگان محمدرضا مفیدی، سحر مفیدی
ناشر انتشارات بانژ
سال انتشار 1400
تعداد صفحات 112
شابک 978-622-94349-0-1
فرمت های موجود (الکترونیک) EPUB

جمع بندی: 101 ایده، یک مسیر روشن برای طراحان در رسانه های اجتماعی

به انتهای مسیر رسیدیم! تو این مقاله، سعی کردیم یه خلاصه کاربردی و عمیق از کتاب 101 ایده کاربردی برای طراحان در رسانه های اجتماعی به قلم محمدرضا مفیدی و سحر مفیدی بهتون بدیم. دیدیم که این کتاب چقدر می تونه برای هر طراح، مدیر شبکه های اجتماعی، یا کارآفرین تو حوزه طراحی مفید باشه. از ایده های انسان سازی برند برای ارتباط عمیق تر با مخاطب گرفته تا روش های نمایش قدرتمند پروژه ها و استراتژی های تعامل هدفمند و در نهایت، خلاقیت بصری و فرمت های متنوع محتوا؛ هر کدوم از این دسته ها پر از نکات طلایی هستن که می تونن حضور شما رو تو فضای دیجیتال متحول کنن.

این 101 ایده، واقعاً یه نقشه راه کامل و جامعیه که بهتون نشون میده چطور تو رسانه های اجتماعی بدرخشید و از رقبا جلو بزنید. دیگه لازم نیست نگران بلوک ایده پردازی باشید یا از اینکه چگونه در رسانه های اجتماعی دیده شویم (طراحی) استرس بگیرید. این کتاب به شما کمک می کنه تا یه جریان مداوم از محتوای جذاب داشته باشید، اعتماد مشتری ها رو جلب کنید و در نهایت، به اون موفقیت دلخواهتون برسید. حالا که یه دید کلی نسبت به محتوای این کتاب پیدا کردید و با دسته بندی های اصلی ایده ها آشنا شدید، وقتشه که آستین بالا بزنید و این ایده ها رو تو عمل پیاده کنید. اگه هم دلتون خواست جزئیات بیشتری بدونید و به تمام 101 ایده با شرح کامل دسترسی داشته باشید، پیشنهاد می کنم حتماً نسخه کامل کتاب رو تهیه و مطالعه کنید. با این کتاب، دیگه هیچ بهونه ای برای دیده نشدن نیست!

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "خلاصه کتاب 101 ایده کاربردی برای طراحان رسانه های اجتماعی" هستید؟ با کلیک بر روی کتاب، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "خلاصه کتاب 101 ایده کاربردی برای طراحان رسانه های اجتماعی"، کلیک کنید.