درآمد گمرک 46 درصد افزایش یافت

رییس گمرک:

درآمد گمرک 46 درصد افزایش یافت

رییس کل گمرک گفت: میزان درآمد وصولی و واریزی به خزانه در 11 ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل 46 درصد افزایش داشته است.

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم وفناوری لیجار، رضوانی فر معاون وزیر اقتصاد گفت: گمرک در بهمن امسال معادل کل سال 1400 درآمد کسب کرد و درآمد وصولی گمرک و واریزی به خزانه در 11 ماهه سال جاری به 196 هزار و 365 میلیارد تومان رسید.

رضوانی فر در خصوص میزان حقوق ورودی وصولی کالا ها در 11 ماهه سال جاری اظهار کرد: میزان حقوق ورودی وصولی کالا ها در این مدت نسبت به مدت مشابه سال قبل با 43 درصد افزایش به رقم 68 هزار میلیارد تومان رسید.

به گفته وی، میزان حقوق ورودی وصولی کالا ها به علاوه خودرو، گوشی تلفن همراه بالای 600 دلار و 23 ردیف درآمدی گمرک در 11 ماهه امسال 103 هزار و 853 میلیارد تومان بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 81 درصد رشد نشان می دهد.

معاون وزیر اقتصاد گفت: میزان مالیات بر ارزش افزوده وصولی در 11 ماهه سال 1402 به میزان 92 هزار و 512 میلیارد تومان بوده که 19 درصد افزایش داشته است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "درآمد گمرک 46 درصد افزایش یافت" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "درآمد گمرک 46 درصد افزایش یافت"، کلیک کنید.