سخاوت دانش آموزان سمای کاشان پدر زندانی را به آغوش خانواده بازگرداند

سخاوت دانش آموزان سمای کاشان پدر زندانی را به آغوش خانواده بازگرداند

معلمان و دانش آموزان دبستان سمای کاشان به مناسبت فرارسیدن ماه مهمانی خدا، پدری زندانی را به آغوش خانواده بازگرداندند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری لیجار، پرسنل شاغل در دبستان سما به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان و با اختصاص بخشی از درآمد خود، پدری زندانی را به آغوش خانواده و نزد فرزندان دانش آموز خود بازگرداند.

کادر اجرایی، معلمان و دانش آموزان دبستان سمای کاشان که به مناسبت میلاد امیرالمومنین امام علی (ع) و با اقتدا به مولای متقیان، موجبات آزادی دو زندانی جرایم غیرعمد را با کمک دانش آموزان و خانواده هایشان را فراهم کرده بودند، بار دیگر آستین همت را بالا زدند و در این امر خداپسندانه و به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان، مهمانی خدا، پدری زندانی را به آغوش خانواده و نزد فرزندان دانش آموز خود بازگرداند.

پرسنل شاغل در دبستان سما با اختصاص بخشی از درآمد خود، امر خیر آزادی زندانیان دربند جرایم غیرعمد را انتخاب کردند و با محور پدران زندانی، به این امر خداپسندانه مبادرت ورزیدند.

مدیر ستاد مردمی دیه کاشان، در این باره به خبرنگار لیجار گفت: مبلغ قابل توجه جمع آوری شده توسط فرهنگیان، منجر به آزادی پدری که صاحب دو فرزند دانش آموز بود، شد.

علی راحمی افزود: در روز پدر امسال نیز دانش آموزان این دبستان در امر خیر آزادی زندانیان جرایم غیرعمد پیشگام بودند و دو پدر زندانی را که به دلیل مشکلات مالی گرفتار حبس شده بودند، از بندر ها کردند و به کانون گرم خانواده بازگرداندند.

وی با قدردانی از فرهنگیان و دانش آموزان، این اقدام مبارک و قابل ستایش را الگویی برای جامعه عنوان کرد و آن را سرآغازی زیبا برای ماه مهمانی خدا دانست.

به گزارش لیجار، دانش آموزان و مسیولان این دبستان در سال جاری، دو بار اقدام به آزادی پدران زندانی صاحب جرایم غیرعمد کرده اند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "سخاوت دانش آموزان سمای کاشان پدر زندانی را به آغوش خانواده بازگرداند" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "سخاوت دانش آموزان سمای کاشان پدر زندانی را به آغوش خانواده بازگرداند"، کلیک کنید.