«سعید جلیلی» وارد شهر اراک شد

«سعید جلیلی» وارد شهر اراک شد

به گزارش خبرنگار لیجار، شامگاه پنجشنبه «سعید جلیلی» کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به منظور شرکت در برنامه تبلیغاتی به شهر اراک سفر کرد.

سعید جلیلی پس از ورود به شهر اراک، پس از حضور در شرکت هپکو با کارگران این واحد تولیدی دیدار و گفت و گو کرد و تا لحظاتی دیگر سخنرانی سعید جلیلی در جمع مردم اراک در مصلی بیت المقدس این شهر آغاز می شود.

سعید جلیلی متولد 1344 در مشهد است که پیش از این دبیر شورای عالی امنیت ملی و رییس گروه مذاکره کننده هسته ای ایران با کشورهای غربی بود.

جلیلی از سال 1386 تا 19 شهریور 1392 دبیر شورای عالی امنیت ملی و رییس گروه مذاکره کننده هسته ای ایران با کشورهای غربی بود. در سال 1392 در یازدهمین دور انتخابات ریاست جمهوری نامزد شد، و بیش از 4 میلیون رای کسب کرد و نفر سوم شد.

جلیلی از همان سال عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "«سعید جلیلی» وارد شهر اراک شد" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "«سعید جلیلی» وارد شهر اراک شد"، کلیک کنید.