سومین جشنواره هنرهای تجسمی «ایثار» برگزار می‌شود

سومین جشنواره هنرهای تجسمی «ایثار» برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری لیجار از قزوین؛ «سمیه اسمعیلی»مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با اعلام این خبر اظهارکرد: بسط و تعمیق و ترویج هنر ارزشمند و انقلابی در راستای ترویج فرهنگ ایثارو شهادت، تبیین نقش محور هنر مقاومت در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تحکیم ارتباطات و مبادلات فرهنگی با موضوع ایثار، همدلی اجتماعی در سطح کشور و منطقه از مهمترین اهداف این فرخوان است.

وی افزود: این فراخوان با موضوع‌های ایثار – شهدا و ایثارگران، ایثار –  مادران و همسران معظم شهدا و ایثارگران، ایثار – عفاف، حجاب و سبک زندگی در مکتب ام‌الشهدا، ایثار– شهدای امنیت، نخبگان علمی و جهاد تبیین، ایثار – شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای مدافع حرم، ایثار – بانوان عاشورایی، ایثار – فرهنگ فاطمی و رسالت امروز و ایثار – در دروان معاصر و سبک زندگی ایثارگرانه برگزار می‌شود.

مدیرکل بنیاد استان قزوین با اشاره به بخش‌ها و رشته‌های این جشنواره، اظهار کرد: در بخش بزرگسال، هنرمندان رشته‌های نقاشی، تذهیب، مینیاتور، نقاشی‌خط، خوشنویسی، عکاسی، گرافیک، کاریکاتور و مجسمه‌سازی و در بخش دانش‌آموزی هنرمندان رشته‌های خوشنویسی، نقاشی و عکاسی شرکت خواهند داشت.

اسمعیلی با بیان اینکه این جشنواره به‌صورت منطقه‌ای به میزبانی استان‌های«قزوین»، «گلستان»، «یزد» و «فارس» برگزار می‌شود، گفت: برگزیدگان هر منطقه به جشنواره ملی هنرهای تجسمی ایثار به میزبانی بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ راه پیدا خواهند کرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان می‏‏‎توانند آثار خود را تا پایان لیجار ماه سال ۱۴۰۳ به میزبانی استان قزوین به آدرس ایمیل:  tajasomiisaar۲@gmail.com ارسال کنند.

اسمعیلی اضافه کرد: اعلام نتایج نهایی این فراخوان پایان آبان ماه و  زمان برگزاری نمایشگاه‌های منطقه‌ای آذر و دی ماه سال جاری است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "سومین جشنواره هنرهای تجسمی «ایثار» برگزار می‌شود" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "سومین جشنواره هنرهای تجسمی «ایثار» برگزار می‌شود"، کلیک کنید.