شب درخشان هری کین در UCL

شب درخشان هری کین در UCL

مهاجم بایرن مونیخ در بازی نخست دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا مقابل دینامو زاگرب چهار گل به ثمر رساند.

به گزارش لیجار، هری کین توانست در نخستین بازی‌ بایرن در فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا درخشان ظاهر شود و چهار گل به ثمر برساند. کین رکورد وین رونی، مهاجم سابق منچستریونایتد را شکست و حالا با ۳۳ گل زده، گلزن‌ترین بازیکن انگلیسی تاریخ لیگ قهرمانان اروپا شناخته می‌شود. رکورد قبلی در اختیار رونی بود که ۳۰ گل برای شیاطین سرخ به ثمر رسانده بود. رتبه سوم نیز به رحیم استرلینگ با ۲۷ گل زده در لیگ قهرمانان اختصاص دارد که در فصل جدید برای آرسنال پا به توپ خواهد شد.

کین همچنین به اولین بازیکن تاریخ تبدیل شد که در یک بازی لیگ قهرمانان اروپا سه گل از روی نقطه پنالتی به ثمر می‌رساند. او در مجموع 50 بازی در بایرن مونیخ انجام داده و ۵۳ گل به ثمر رسانده است تا آمارش در این تیم شباهت زیادی به آمار ارلینگ هالند در منچسترسیتی داشته باشد.

کین بعد از بازی چه گفت؟

برای اولین بار در زندگی‌ام در یک بازی سه پنالتی زدم اما زدن چهار گل فوق‌العاده است. کمک به تیم در هر صورت بسیار مهم است؛ چه پنالتی باشد، چه ضربه آزاد معمولی. این یک شب عالی برای ما بود.

کین درباره شکستن رکورد وین رونی نیز گفت: او یکی از بزرگترین فوتبالیست‌های انگلیسی و یکی از بهترین بازیکنان جهان است. این یک دستاورد خوب است و افتخار می‌کنم رکورد بازیکنی مثل او را شکستم.

بایرن در دور بعدی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف استون‌ویلا خواهد رفت و دیناموزاگرب نیز با موناکو دیدار خواهد کرد.

پایان خبر لیجار

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "شب درخشان هری کین در UCL" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "شب درخشان هری کین در UCL"، کلیک کنید.