صدور نخستین مجوز ایجاد، اصلاح و تکمیل اقامتگاه سنتی در دامغان

صدور نخستین مجوز ایجاد، اصلاح و تکمیل اقامتگاه سنتی در دامغان

صدور نخستین مجوز ایجاد، اصلاح و تکمیل اقامتگاه سنتی در دامغان

به گزارش خبرگزاری لیجار استان سمنان، مجتبی اکبرپور روز شنبه 21 بهمن ماه 1402 با اعلام این خبر گفت: اولین مجوز ایجاد، اصلاح و تکمیل یک واحد گردشگری از نوع اقامتگاه سنتی به استناد ماده 7 قانون توسعه صنعت ایرانگردی و جهانگردی و با مدارک موجود برای این اقامتگاه سنتی، در شهرستان دامغان صادر شد.

رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان دامغان افزود: میزان سرمایه گذاری بخش خصوصی برای راه اندازی این اقامتگاه سنتی بیش از 16 میلیارد و 300 میلیون تومان برآورد شده است.

مجتبی اکبرپور گفت: این اقامتگاه سنتی، در مساحتی بالغ بر 600 مترمربع با زیربنای 449 مترمربع در روستای حجاجی شهرستان دامغان احداث می شود.

او بابیان اینکه پیش بینی می شود با راه اندازی این اقامتگاه سنتی، 9 فرصت شغلی در شهرستان دامغان ایجاد شود، گفت: ایجاد و توسعه اقامتگاه های سنتی، موجب اشتغال پایدار و حفظ هویت بافت تاریخی مناطق روستایی می شود.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "صدور نخستین مجوز ایجاد، اصلاح و تکمیل اقامتگاه سنتی در دامغان" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "صدور نخستین مجوز ایجاد، اصلاح و تکمیل اقامتگاه سنتی در دامغان"، کلیک کنید.