ضرورت آگاهی بخشی به مردم در خصوص حمل و نگهداری اسلحه و مهمات

ضرورت آگاهی بخشی به مردم در خصوص حمل و نگهداری اسلحه و مهمات

به گزارش خبرگزاری لیجار و به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی محمدشریف گلچین در جلسه کمیسیون نظارت بر سلاح و مهمات استان اظهار کرد: باید از همه ظرفیت ها در جهت اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به مردم در خصوص حمل و نگهداری سلاح و مهمات غیرمجاز استفاده کنیم.

وی تصریح کرد: در قانون مجازات قاچاق سلاح و مهماتِ دارندگان سلاح و مهمات غیرمجاز مجلس شورای اسلامی و دستورالعمل های بالا دستی در خصوص مجازات پیامدها و آسیب های موضوع مواردی ذکر شده که باید مورد توجه قرار گیرد.

مدیرکل امنیتی استانداری وجود سلاح و مهمات غیرمجاز را تهدیدی امنیتی و علیه زیست بوم استان عنوان کرد.

گلچین اظهار داشت: هر چند خراسان جنوبی به لحاظ شاخص های امنیتی در زمره استان های برتر کشور است لیکن گستردگی کویر همجواری با کشور افغانستان و تحرکات معاندین در جدار مرزهای مشترک شرایطی را ایجاد کرده که باید حساسیت مضاعف و تشدید مراقبت ها در مناطق عمقی و مرزی در دستور کار قرار گیرد.

شایان ذکر است؛ در این جلسه بر ممنوعیت تیراندازی در مراسم عروسی با توجه به خطرات و آسیب های مترتب بر آن اشاره و بر لزوم مراقبت در این خصوص تأکید شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ضرورت آگاهی بخشی به مردم در خصوص حمل و نگهداری اسلحه و مهمات" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ضرورت آگاهی بخشی به مردم در خصوص حمل و نگهداری اسلحه و مهمات"، کلیک کنید.