طلسم خانگی پیکان مقابل تراکتور!

طلسم خانگی پیکان مقابل تراکتور!

لیجار/آذربایجان شرقی پیکان مدت هاست در خانه موفق به شکست تراکتور نشده است.

2 تیم پیکان و تراکتور در جریان هفته بیست و هشتم لیگ برتر از ساعت 19:45 فردا (جمعه) در ورزشگاه پاس قوامین به مصاف هم خواهند رفت.

 2 تیم تاکنون 28 بار به مصاف هم رفته اند که 14 برد از آن تراکتور و 9 پیروزی سهم پیکان بوده و 5 بار هم نتیجه مساوی به دست آمده است.

اما نکته جالب اینکه آخرین برد خانگی پیکان مقابل تراکتور به 2407 روز یا به عبارتی 7 سال قبل برمی گردد. جایی که فیروزه پوشان 27 لیجار سال 1396 در بازی رفت لیگ هفدهم، 2 بر یک تراکتور را مغلوب کردند.

پیکان پس از آن 5 بار مقابل تراکتور صف آرایی کرده که حاصل آن 3 برد برای تی تی ها و 2 مساوی بوده است.

حالا باید دید عنایتی و شاگردانش که این فصل اغلب در جمع تیم های انتهایی جدول بوده اند، موفق به شکستن این طلسم طولانی و کهنه خواهند شد یا نه.

پایان خبر لیجار

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "طلسم خانگی پیکان مقابل تراکتور!" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "طلسم خانگی پیکان مقابل تراکتور!"، کلیک کنید.