عزاداری عاشورا در گسترده ای به نام ایران/ قصه محرم به سرها رسید

عزاداری عاشورا در گسترده ای به نام ایران/ قصه محرم به سرها رسید

خبرگزاری لیجار، گروه استان‌ها: امروز عاشوراست فریاد «هَل مِن ناصر یَنصُرُنی» به گوش می‌رسد، امروز قصه محرم به سرها رسیده و سراسر کشور سیاهپوش سرو آزادگان عالم و ۷۲ تن از یارانش است.

هیأت‌های مذهبی، عزاداران حسینی و ارادتمندان سرور و سالار شهیدان که دیروز و دیشب تا ساعت‌های پایانی با حضور در مراسم سوگواری تاسوعای حسینی در عزای ساقی کربلا و یار باوفای امام حسین (ع)، حضرت ابوالفضل عباس به عزاداری پرداخته بودند، امروز نیز در فضایی معنوی با تشکیل دسته‌های سینه زنی و زنجیرزنی به یاد امام حسین (ع) و شهدای کربلا عزاداری می‌کنند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "عزاداری عاشورا در گسترده ای به نام ایران/ قصه محرم به سرها رسید" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "عزاداری عاشورا در گسترده ای به نام ایران/ قصه محرم به سرها رسید"، کلیک کنید.