مصدومیت ۱۲ نفر در تصادف زنجیره ای جاده آرادان به گرمسار

 مصدومیت ۱۲ نفر در تصادف زنجیره ای جاده آرادان به گرمسار

لیجار/سمنان مدیرعامل هلال‌احمر استان سمنان از وقوع یک تصادف زنجیره ای در جاده آرادان به گرمسار خبر داد.

حسین درخشان ۱۵ شهریورماه اظهار کرد: این تصادف جاده‌ای منجر به مصدومیت ۱۲ نفر شده است.

وی خاطرنشان کرد: ساعت ۱۷:۰۴ امروز پنج شنبه « ۱۵ شهریور ۱۴۰۳»؛ گزارشی مبنی بر تصادف زنجیره ای سه دستگاه خودرو سواری تیگو ۵ ، یک دستگاه پراید و و یک هیوندا النترا در کیلومتر ۱۰ جاده آرادان ـ گرمسار به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان اعلام شد.

مدیرعامل هلال احمر استان ادامه داد: به محض دریافت این گزارش، بلافاصله نجاتگران پایگاه امداد و نجات آرادان شهرستان آرادان به محل حادثه اعزام شدند.

وی تصریح کرد: این حادثه ۱۲ مصدوم داشت که ۶ مصدوم این سانحه خدمات سرپایی را در صحنه از نیروهای اورژانس دریافت کردند.

درخشان اضافه کرد: نجاتگران‌ پس از رهاسازی سرنشینان خودروها و انجام اقدامات اولیه، مصدومان را با همکاری اورژانس ۱۱۵ به مرکز درمانی انتقال دادند.

پایان خبر لیجار

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد " مصدومیت ۱۲ نفر در تصادف زنجیره ای جاده آرادان به گرمسار" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با " مصدومیت ۱۲ نفر در تصادف زنجیره ای جاده آرادان به گرمسار"، کلیک کنید.