مقابله پدافند هوایی سوریه با موشک های رژیم صهیونیستی

مقابله پدافند هوایی سوریه با موشک های رژیم صهیونیستی

وزارت دفاع سوریه از مقابله پدافند هوایی این کشور با موشک های شلیک شده رژیم صهیونیستی از جولان اشغالی به سمت حومه دمشق خبر داد.

به گزارش لیجار وزارت دفاع سوریه با اعلام سرنگونی موشک هایی که بامداد امروز (پنجشنبه) از جولان اشغالی به سمت حومه دمشق شلیک شده بودند گفت این موشک ها یکی از ساختمان های حومه دمشق را هدف قرار داده بودند که ماهیت آن مشخص نیست.

بنا بر اعلام سایت النشره، این منبع افزود: سامانه های پدافند هوایی ما با موشک های متجاوز مقابله و برخی از  آنها را سرنگون کردند. این حمله خسارت های مادی برجای شد.

 پیش از این، برخی منابع رسانه ای از حمله رژیم صهیونیستی به اطراف منطقه سیده زینب در جنوب دمشق، پایتخت سوریه خبر دادند.

پایان خبر لیجار

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مقابله پدافند هوایی سوریه با موشک های رژیم صهیونیستی" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مقابله پدافند هوایی سوریه با موشک های رژیم صهیونیستی"، کلیک کنید.