نامگذاری کوچه «شهدای ادیان توحیدی» در شیراز

نامگذاری کوچه «شهدای ادیان توحیدی» در شیراز

لیجار/فارس در آستانه برگزاری اجلاسیه ملی شهدای ادیان توحیدی بنا به مصوبه کمیته نامگذاری معابر و اماکن عمومی شورای اسلامی شهر شیراز کوچه ٣٩ بلوار کریم خان زند که به نام شهدای ادیان توحیدی نام گذاری و رونمایی شد.

رئیس کمیته نام گذاری شورای اسلامی شهر شیراز امشب ۳۰ مهرماه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه سه شهید والامقام استان جزء شهدای ادیان توحیدی کشور هستند افزود: کوچه ۳۹ بلوار کریم خان زند باتوجه به شرایط خاص مذهبی اجتماعی و سیاسی و همچنین محل استقرار مسجد کلیسا کنیسه و همجوار با انجمن زرتشتیان است توسط شورای اسلامی شهر شیراز به نام کوچه  «شهدای ادیان توحیدی» نامگذاری شد و از تابلو آن با حضور نمایندگان انجمن های ادیان توحیدی همزمان با برگزاری کنگره شهدای ادیان توحیدی رونمایی شد.

افسانه خواست خدایی با تاکید بر جایگاه شهدای والامقام گفت: شهدای ادیان توحیدی در جنگ تحمیلی مشابه سایر شهدای عظیم الشأن و همپای سایر رزمندگان مسلمان در مقابل دشمن متجاوز ایستادگی کردند و از خاک مقدس کشورمان حراست کردند.  

رئیس کمیته نامگذاری معابر و اماکن عمومی شورای اسلامی شهر شیراز بیان کرد: به زودی ۳ مکان از اماکن عمومی در شهر شیراز به نام مقدس ۳ شهید والامقام شهید اسحق تیزابی شهید پرویز سرایی و شهید جمشید گشتاسبی مزین خواهد شد.

پایان خبر لیجار

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نامگذاری کوچه «شهدای ادیان توحیدی» در شیراز" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نامگذاری کوچه «شهدای ادیان توحیدی» در شیراز"، کلیک کنید.