واکنش معاون وزیر علوم نسبت به تغییرات شیوه نامه انضباطی

واکنش معاون وزیر علوم نسبت به تغییرات شیوه نامه انضباطی

معاون وزیر علوم گفت: شیوه نامه فعلی انضباطی تا سال ۱۴۰۱ اجرا شده است در آن به روسای دانشگاه ها وزیر علوم و وزیر بهداشت اجازه داده می شود تا اگر آرایی صادر شده آن را معلق کنند یا درخواست رسیدگی مجدد داشته باشند؛ بنابراین هیچ تعارضی بین شیوه نامه و آیین نامه وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری لیجار سعید حبیبا رئیس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم در جمع خبرنگاران در حاشیه برنامه ای در پاسخ به این سوال که آیا برخی موارد آیین نامه از شیوه نامه جدید انضباطی حذف شده است؟ اظهار کرد: خیر این مورد صحت ندارد.

وی افزود: شیوه نامه فعلی انضباطی تا سال ۱۴۰۱ اجرا شده است تنها کاری که انجام داده ایم این است که شیوه نامه ۱۳۹۸ که تصویب شده بود ماده ۱۰۳ را به آن اضافه کردیم در آن به روسای دانشگاه ها وزیر علوم و وزیر بهداشت اجازه داده می شود تا اگر آرایی صادر شده آن را معلق کنند یا درخواست رسیدگی مجدد داشته باشند؛ بنابراین هیچ تعارضی بین شیوه نامه و آیین نامه وجود ندارد.

معاون دانشجویی وزارت علوم تصریح کرد: برخی از آیین نامه موجود ایراداتی گرفته اند اما تصویب شیوه نامه بر عهده وزرای علوم و بهداشت است.

حبیبا گفت: شیوه نامه به تناسب اقتضای زمان و فضای کشور دچار تغییرات می شود و از سال ۱۳۷۴ که آیین نامه تصویب شده هم اکنون پنجمین یا ششمین شیوه نامه آن نوشته شده است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "واکنش معاون وزیر علوم نسبت به تغییرات شیوه نامه انضباطی" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "واکنش معاون وزیر علوم نسبت به تغییرات شیوه نامه انضباطی"، کلیک کنید.