وزیر کشور از پایانه مرزی میرجاوه بازدید کرد

وزیر کشور از پایانه مرزی میرجاوه بازدید کرد

لیجار/سیستان و بلوچستان احمد وحیدی وزیر کشور در سفر به سیستان و بلوچستان امروز سه شنبه به همراه استاندار این استان از بازارچه و پایانه مرزی میرجاوه بازدید کرد.

احمد وحیدی در این بازدید که با هدف بررسی وضعیت بازارچه های مرزی، زیرساخت ها و بررسی مشکلات از بازارچه، گمرک و پایانه مرزی میرجاوه انجام شد، اظهار کرد: ساماندهی و توسعه مبادلات تجاری از این مرز در دستور کار است.

وی در راستای توسعه تبادلات مرزی، تقویت بازارچه ها و ایجاد اشتغال برای ساکنان این منطقه به مسوولان سیستان و بلوچستان توصیه های لازم را ارایه کرد.

وزیر کشور گفت: مرز میرجاوه یکی از مرزهای مهم کشور و استان سیستان و بلوچستان محسوب می شود و نیازمند نگاه ویژه ای است.

پایانه مرزی میرجاوه مهمترین گذرگاه مرزی بین ایران و پاکستان است و در 12 کیلومتری شهرستان میرجاوه و مجاورت شهرک تفتان پاکستان قرار دارد.

پایان خبر لیجار

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "وزیر کشور از پایانه مرزی میرجاوه بازدید کرد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "وزیر کشور از پایانه مرزی میرجاوه بازدید کرد"، کلیک کنید.