پخش زنده: همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی صبح البرز برگزار شد

پخش زنده: همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی صبح البرز برگزار شد

به گزارش لیجار البرز و به نقل از روابط عمومی معاونت امور استان ها به منظور توسعه فرهنگ ورزش و نشاط اجتماعی و سلامتی همگانی در بین شهروندان همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی از ساعت ۷:۰۰ الی ۱۰:۰۰ صبح روز جمعه ۴ آبان ماه در مسیر چهارراه مصباح تا پارک شهید چمران کرج با حضور اقشار مختلف مردم این شهرستان برگزار و تصاویر آن از سیمای البرز و شبکه های سراسری پخش شد.
شهروندان کرجی ورزشکاران و کارکنان ادارات و سازمان ها و نهادهای دولتی و خصوصی دانشجویان و اساتید دانشگاه ها با حضور گسترده خود و خانواده هایشان در این همایش علاوه بر برخورداری از مزایای آن روزی بیاد ماندنی و پرافتخاری را برای خود و شهرستان کرج رقم زدنند.
ایجاد روحیه نشاط و شادابی در بین خانواده ها تشویق به داشتن زندگی فعال و پویا ارتقای سلامت مردم ترویج و توسعه ورزش همگانی و تامین سلامتی جسم و روح و بالا بردن روحیه نشاط و شادی از اهداف برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی بود.
در پایان این همایش نیز با قید قرعه جوایزی نظیر دوچرخه جاروبرقی و وسایل ورزشی به شرکت کنندگان اهدا شد.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پخش زنده: همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی صبح البرز برگزار شد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پخش زنده: همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی صبح البرز برگزار شد"، کلیک کنید.