پیام تسلیت نخست وزیر عراق در پی شهادت آیت الله رییسی و هییت همراه

پیام تسلیت نخست وزیر عراق در پی شهادت آیت الله رییسی و هییت همراه

نخست وزیر عراق در پیامی، شهادت رییس جمهور و شماری از مقام های ایران را به رهبر معظم انقلاب و ملت ایران تسلیت گفت.

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری لیجار، محمد شیاع السودانی نخست وزیر عراق در پیامی خطاب به رهبر انقلاب و مردم ایران، شهادت آیت الله سید ابراهیم رییسی رییس جمهور ایران و هییت همراه ایشان را در حادثه سقوط بالگرد تسلیت گفت.

در این بیانیه می خوانیم: 

با نهایت تاسف و تاثر خبر درگذشت جناب آقای ابراهیم رییسی رییس جمهوری اسلامی ایران و جناب آقای حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه و همراهان ایشان در پی سقوط بالگرد دریافت کردیم.

ضمن عرض تسلیت و همدردی صمیمانه خود با رهبر جمهوری اسلامی و دولت و ملت ایران، همبستگی خود را با ملت برادر ایران و با برادران مسیول در جمهوری اسلامی اعلام می کنیم. 

از خداوند منان برای درگذشتگان رحمت و مغفرت و برای خانواده و عزیزانشان صبر و شکیبایی مسیلت داریم.

انا لله و انا الیه راجعون؛ محمد شیاع السودانی نخست وزیر

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پیام تسلیت نخست وزیر عراق در پی شهادت آیت الله رییسی و هییت همراه" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پیام تسلیت نخست وزیر عراق در پی شهادت آیت الله رییسی و هییت همراه"، کلیک کنید.