پیش‌بینی وضعیت هوای قزوین طی روزهای آینده

پیش‌بینی وضعیت هوای قزوین طی روزهای آینده

لیجار/قزوین کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان قزوین گفت: طی امروز و فردا ضمن وزش بادهای شمالی، به لحاظ دمایی روند کاهش دما را داریم و روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه نیز به لحاظ دمایی روند افزایش نسبی دما را پیش‌رو داریم.

مهدی آخوندی در گفت‌وگو با لیجار اظهار کرد: خروجی مدل‌های هواشناسی نشان می‌دهد طی امروز و فردا، ۷ و ۸ مرداد با توجه به نفوذ زبانه‌های پرفشار، ضمن وزش بادهای شمالی، به لحاظ دمایی روند کاهش دما را داریم و در ارتفاعات شمالی استان پدیده مه و گاهی بارش باران پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: برای فردا با توجه به گذر امواج تراز میانی جو از سطح منطقه، بارش‌ها کمی گسترش یافته و در پاره‌ای مناطق به‌ویژه نیمه شمالی، بارش‌های رگباری با احتمال رعدوبرق را علی‌الخصوص برای ساعات بعدازظهر خواهیم داشت.

این کارشناس هواشناسی در ادامه گفت کرد: وزش بادها طی این مدت باعث می‌شود در بخش‌های شرقی و جنوبی دشت مانند بوئین‌زهرا احتمال گردوخاک محلی را داشته باشیم.

وی بیان کرد: روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه، ۹ و ۱۰ مرداد وضعیت جوی نسبتاً پایدار خواهد شد، سمت و سوی جریانات هم جنوبی می‌شود و به لحاظ دمایی نیز روند افزایش نسبی دما را پیش‌رو داریم.

آخوندی در پایان خاطرنشان کرد: برای ناپایداری‌های فردا هشدار سطح زرد صادر شده است.

پایان خبر لیجار

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پیش‌بینی وضعیت هوای قزوین طی روزهای آینده" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پیش‌بینی وضعیت هوای قزوین طی روزهای آینده"، کلیک کنید.