پیش‌فروش بلیت قطار‌های اربعین از فردا

پیش‌فروش بلیت قطار‌های اربعین از فردا

آفتاب‌‌نیوز :

سید میعاد صالحی اظهار کرد: پیش‌فروش بلیت‌های قطار به مقصد مرزهای منتهی به کشور عراق در ایام اربعین از فردا دوشنبه ۱۵ مرداد ساعت ۹ صبح شروع می‌شود و قیمت بلیت نسبت به قبل تغییر نداشته و با همان قیمت قبل به زائران ارائه می‌شود.

مدیرعامل راه‌آهن گفت: همه بلیت‌ها یکجا در بستر اینترنت از ۲۵ سکوی اینترنتی عرضه می‌شود و ۳ ساعت بعد آژانس‌ها نیز برای فروش بلیت اقدام خواهند کرد.

صالحی افزود: در این ایام قطارهای فوق‌العاده از مشهد به کرمانشاه، تهران به کرمانشاه، مشهد به اهواز و مشهد به خرمشهر در نظر گرفته شده است. علاوه بر این در مجموع ۶۰۰ هزار صندلی در قالب هزار و ۱۰۰ رام قطار به مردم خدمت‌رسانی می‌کنند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پیش‌فروش بلیت قطار‌های اربعین از فردا" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پیش‌فروش بلیت قطار‌های اربعین از فردا"، کلیک کنید.