کارمندان و مدیران نمونه شفت تجلیل شدند

به گزارش خبرنگار لیجار، ظهر پنجشنبه همزمان با هفتمین و آخرین روز از گرامیداشت هفته دولت و بزرگداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، مراسم تجلیل از مدیران و کارمندان نمونه شهرستان شفت با حضور مهدی نقدی فرماندار شفت، کریم معصومی نماینده مردم شهرستان‌های فومن و شفت، اعضای شورای تأمین و مدیران و کارکنان ادارات شهرستان در سالن فرهنگ و ارشاد اسلامی شفت برگزار شد.

کارمندان و مدیران نمونه شفت تجلیل شدند

«مهدی نقدی» فرماندار شفت در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته دولت و تقدیر و تشکر از زحمات کارکنان ادارات و دستگاه‌های اجرایی شفت اظهار کرد: کارمندان با سرلوحه قراردادن رفتار و منش شهیدان رجایی و باهنر در مجموعه‌های اداری خود باید قدر فرصت به وجود آمده بدانند و تمام تلاششان را در راستای خدمت رسانی بی منت به مردم انجام دهند.

در ادامه با اهدا لوح تقدیر از کارمندان و مدیران نمونه ادارات، نهادها و ارگان‌های شهرستان شفت تجلیل به عمل آمد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کارمندان و مدیران نمونه شفت تجلیل شدند" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کارمندان و مدیران نمونه شفت تجلیل شدند"، کلیک کنید.