کسب رتبه دوم دانشجویان دانشگاه آزاد کاشان در پویش کشوری 

کسب رتبه دوم دانشجویان دانشگاه آزاد کاشان در پویش کشوری 

پنج دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان موفق به کسب رتبه دوم پویش کشوری «اگر من رییس جمهور ایران بودم» شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری لیجار، پنج دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان موفق به کسب رتبه دوم پویش کشوری «اگر من رییس جمهور ایران بودم» شدند.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان با اعلام این خبر به خبرنگار لیجار گفت: فریده امیدی، مهدی تورنجی، فاطمه سرافرازی، زینب خیران و ندا قدیری در این پویش که توسط اداره کل تشکل های دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد، حایز رتبه دوم شدند.

عباسعلی اکبرزاده مرشدی متذکر شد: در این پویش که با حضور بیش از 2 هزار نفر از دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد شرکت کنندگان درباره مسایل کشور به اظهارنظر می پرداختند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کسب رتبه دوم دانشجویان دانشگاه آزاد کاشان در پویش کشوری " هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کسب رتبه دوم دانشجویان دانشگاه آزاد کاشان در پویش کشوری "، کلیک کنید.