کشف 120 خزنده قبل از ورود به هواپیما در فرودگاه امام

کشف ۱۲۰ خزنده قبل از ورود به هواپیما در فرودگاه امام

فرمانده یگان های انتظامی و حفاظتی فراجا از کشف 120 خزنده قاچاق توسط پلیس فرودگاه امام خمینی (ره) خبرداد.

به گزارش لیجار، سردار رضا بنی اسدی فر در تشریح جزییات این خبر گفت: ماموران پلیس فرودگاه حضرت امام خمینی(ره) حین پایش مسافران ورودی به فرودگاه، به دو چمدان همراه مسافر، در خصوص حمل کالای غیرمجاز مظنون شدند.

فرمانده یگان های انتظامی و حفاظتی فراجا افزود: ماموران پس از بررسی و بازگشایی  چمدان ها، تعداد 120 خزنده، از جمله 31 عدد مار برمس پایتون، 59 عدد مارمولک ایگوانا و 30 عدد لاک پشت سویدی را کشف و ضبط کردند.

وی با تاکید بر لزوم استمرار برخورد قاطعانه با قاچاقچیان در زمینه های مختلف گفت: ضمن اخذ نطریه کارشناسان مربوطه پرونده قاچاق خزندگان تشکیل و به مبادی مربوطه ارسال شد.

پایان خبر لیجار

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کشف 120 خزنده قبل از ورود به هواپیما در فرودگاه امام" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کشف 120 خزنده قبل از ورود به هواپیما در فرودگاه امام"، کلیک کنید.