صادرات 642 میلیون دلاری کالا از گمرک مرز سومار

صادرات 642 میلیون دلاری کالا از گمرک مرز سومار

علی اصغر عباس زاده در گفت وگو با خبرنگار لیجار با اشاره به آمار 10 ماهه صادرات کالا از مرز سومار، اظهار کرد: در این مدت از طریق گمرک سومار 642 میلیون دلار کالای صادراتی به وزن یک میلیون و 409 هزار تن به خارج از کشور صادر شده است که این میزان کالای صادراتی در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته از نظر ارزش 55 درصد و از لحاظ وزن 36 درصد افزایش داشته است.

وی افزود: میزان کالاهای صادراتی از گمرک سومار شامل صادرات کالاهای اظهار شده در آن گمرک و همچنین کالاهای صادراتی دیگر گمرکات کشور است که از طریق گمرک سومار به عراق ارسال می شود.

مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه به میزان کالاهای اظهاری نیز اشاره و تصریح کرد: 266 میلیون دلار آن به وزن 486 هزار و 367 تن کالاهای اظهار شده در گمرک سومار است که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از حیث ارزش رشدی یک هزار و 57 درصدی و از لحاظ وزن افزایش 926 درصدی داشته است.

عباس زاده به آمار صادرات دیگر گمرکات کشور که از طریق گمرک سومار کالای خود را به عراق ارسال کردند تاکید کرد و گفت: این کالاها به وزن 376 میلیون دلار به وزن 922 هزار و 975 تن بوده که این میزان کالای صادراتی در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته از لحاظ ارزش چهار درصد و از نظر وزن هفت درصد کاهش داشته است.

وی به عمده کالاهای صادراتی و اظهار شده در گمرک سومار اشاره و عنوان کرد: میلگرد آجدار، سنگ مرمریت، کارتن خالی، ظروف یک بار مصرف، محصولات پلاستیکی از جمله کالاهای اظهاری و عمده کالاهای صادراتی دیگر گمرکات کشور که از طریق گمرک سومار کالای خود را به عراق ارسال کردند نیز شامل کاشی، تخم مرغ، کیک و بیسکویت، میلگرد آجدار، شیشه جام و لبنیات بوده است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "صادرات 642 میلیون دلاری کالا از گمرک مرز سومار" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "صادرات 642 میلیون دلاری کالا از گمرک مرز سومار"، کلیک کنید.