با نصب آنتن های 5X ، پوشش دهی همراه اول در فولاد محله افزایش یافت

با نصب آنتن های 5X ، پوشش دهی همراه اول در فولاد محله افزایش یافت

به گزارش خبرگزاری لیجار استان سمنان، مجید دارایی در تکمیل این خبرگفت: اجرای این پروژه با هدف افزایش کیفیت ارتباطات شبکه سیار و ارتقاء آنتن دهی همراه اول و با هزینه اعتباری بالغ بر 2 میلیارد ریال انجام شد.

مدیر مخابرات منطقه سمنان تصریح کرد: در این پروژه نسبت به اجرای کریر دوم و جمع آوری آنتن های 3X و نصب تجهیزات نوین شبکه ارتباطات سیار از جمله 3 دستگاه آنتن 5X و یک دستگاه RRU 2100 و FSMFA در سایت مذکور اقدام شد.

وی خاطرنشان کرد: آنتن های 5X قابلیت نصب تکنولوژی تا باند فرکانسی l2600 را دارا می باشند که منجر به افزایش برد پوشش دهی ارتباطی در تلفن همراه می شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "با نصب آنتن های 5X ، پوشش دهی همراه اول در فولاد محله افزایش یافت" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "با نصب آنتن های 5X ، پوشش دهی همراه اول در فولاد محله افزایش یافت"، کلیک کنید.