شخصیت پردازی گیلان باید در برش هنری و رسانه ای قرار گیرد

شخصیت پردازی گیلان باید در برش هنری و رسانه ای قرار گیرد

به گزارش خبرنگار لیجار، حجت الاسلام مجتبی پور یوسفی عصر چهارشنبه در آیین اختتامیه جشنواره رخداد ملی رسانه ای سردار تا سردار در رشت اظهار کرد: رویداد سردار تا سردار با محوریت رسانه به اوج خود رسید و مسیرش را با موفقیت پیش می برد.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گیلان با تاکید بر لزوم معرفی مفاخر فرهنگی و اعتقادی گیلان بیان کرد: شخصیت پردازی گیلان باید در برش هنری و رسانه ای قرار گیرد.

حجت الاسلام پور یوسفی با بیان اینکه گیلان دارای غنای فرهنگی بالایی است، گفت: پیوند فرهنگی میرزا کوچک خان و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی یک سده غفلت رسانه ای رو فرهنگی را پوشش دهیم.

وی با بیان اینکه جبهه رسانه ای و فرهنگی در خدمت شخصیت پردازی مفاخر باشند، افزود: غفلت های فراوانی در حوزه پرداختن به مفاخر فرهنگی و تبلیغی گیلان صورت گرفته است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "شخصیت پردازی گیلان باید در برش هنری و رسانه ای قرار گیرد" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "شخصیت پردازی گیلان باید در برش هنری و رسانه ای قرار گیرد"، کلیک کنید.