حمله روزنامه جمهوری اسلامی به سرمایه گذاری طالبان درچابهار: آنها حقابه هیرمند را نمی دهند، شما به آنها امتیاز می دهید؟

حمله روزنامه جمهوری اسلامی به سرمایه گذاری طالبان درچابهار: آنها حقابه هیرمند را نمی دهند، شما به آنها امتیاز می دهید؟

به گزارش لیجار این تصمیم مورد انتقاد یک روزنامه باسابقه قرار گرفت.

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت:در حالی که نگرانی های زیادی درباره نفوذ تروریست های طالبان در نقاط مختلف کشورمان وجود دارد، بازگذاشتن دست حکومت خودخوانده این گروه در چابهار چه مفهومی دارد؟

علاوه بر این، گسترش ارتباطات در زمینه های مختلف با گروهی که حاکمیت آن را به رسمیت نشناخته ایم چه وجهی از نظر قانونی دارد؟

و سوال دیگر اینکه در شرایطی که حکومت خودخوانده طالبان به هیچیک از تعهدات افغانستان در قبال ایران پای بند نیست و حتی حقابه ایران از هیرمند را نیز نمی دهد، اینهمه امتیاز دادن به این حکومت غیرقانونی چرا؟

23302

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "حمله روزنامه جمهوری اسلامی به سرمایه گذاری طالبان درچابهار: آنها حقابه هیرمند را نمی دهند، شما به آنها امتیاز می دهید؟" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "حمله روزنامه جمهوری اسلامی به سرمایه گذاری طالبان درچابهار: آنها حقابه هیرمند را نمی دهند، شما به آنها امتیاز می دهید؟"، کلیک کنید.