فراهم کردن 45 هزار ظرفیت اسکان موقت و اضطراری در مشهد برای نوروز

فراهم کردن 45 هزار ظرفیت اسکان موقت و اضطراری در مشهد برای نوروز

لیجار/خراسان رضوی معاون فرهنگی و هنری سازمان اجتماعی فرهنگی شهرداری مشهد گفت: درخصوص برنامه های استقبال از بهار 1403 از سوی کمیته خدمات شهری اقدامات متعددی صورت گرفته که از جمله این اقدامات می توان به فراهم کردن اماکن اسکان موقت و اضطراری به ظرفیت 45 هزار نفر اشاره کرد.

یوسف اسماعیل زاده، امروز 12 اسفندماه در نشست خبری برنامه های استقبال از بهار 1403 در محل شهرداری مشهد با بیان این مطلب، بیان کرد: استقرار اکیپ های جمع آوری متکدیان سطح شهر و برگزاری شانزدهمین جشنواره هنرهای شهری در 6 محور با حضور 2000 اثر از 700 هنرمند از دیگر اقدامات این معاونت در ایام نوروز است.

معاون فرهنگی و هنری سازمان اجتماعی فرهنگی شهرداری مشهد اظهار کرد: از دیگر اقدامات ما برگزاری جشنواره نور است که برای دومین سال به مساحت 6 هکتار در بوستان کوهسنگی پیش بینی شده علاوه بر این نیز 40 اتفاق نوری در ایام ماه مبارک رمضان برگزار خواهد شد .

وی افزود: در این راستا تلاش شده در جشنواره نور، شهر مشهد از سایر کلان شهرها پیشتاز باشد، از طرفی سعی ما بر این است که با همکاری هنرمندان فضای شهر را تغییر و تحول دهیم.

اسماعیل زاده با اشاره به بخش رویدادی فعالیت های این کمیته افزود: محور همه رویدادهای فرهنگی در مشهد با رویکرد رضوی است بر این اساس با توجه به تقارن ایام نوروز با ماه مبارک رمضان در راستای قرآنی شدن شهر و ایجاد فضای معنوی برای بهره بردن شهروندان برگزاری سومین دوره رویداد بین المللی «ماه امت» نیز با حضور قاریان بین المللی پیش بینی شده است.

پایان خبر لیجار 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "فراهم کردن 45 هزار ظرفیت اسکان موقت و اضطراری در مشهد برای نوروز" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "فراهم کردن 45 هزار ظرفیت اسکان موقت و اضطراری در مشهد برای نوروز"، کلیک کنید.