تقدیر وزیر کشور از استاندار ایلام

تقدیر وزیر کشور از استاندار ایلام

لیجار/ایلام وزیرکشور از استاندار ایلام به خاطر برگزاری شکوهمند انتخابات در استان تقدیر کرد.

دکتر« احمد وحیدی»  وزیر کشور از تلاش های دکتر بهرام نیا استاندار ایلام در برگزاری شکوهمند انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری تقدیر کرد. 

به گزارش لیجار، به نقل از روابط عمومی استانداری ایلام، در بخشی از این لوح تقدیر آمده است؛

«برگزاری شکوهمند انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری که در 11 اسفندماه به انجام رسید مسیولیت بزرگ و بار گرانی بود که به همت جنابعالی برادر مومن، انقلابی و وفادار به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به سرانجام رسید؛ شایسته است مراتب تقدیر نسبت به تعهد، جدیت، تلاش و حُسن برنامه ریزی جنابعالی در انجام این وظیفه مهم را اعلام نموده و از درگاه ربوبیت اجر و پاداش متناسب مسیلت می نمایم».

پایان خبر لیجار 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تقدیر وزیر کشور از استاندار ایلام" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تقدیر وزیر کشور از استاندار ایلام"، کلیک کنید.