غیبت 6 داور در هفته نوزدهم لیگ برتر و شایعات در مورد قاضی دربی 103

غیبت ۶ داور در هفته نوزدهم لیگ برتر و شایعات در مورد قاضی دربی ۱۰۳

از بین داورانی که لایسنس کمک داور ویدیویی را دارند یک نفر در هفته دوازدهم قضاوت دارد و ما بقی در این هفته داوری نخواهند کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری لیجار، امروز کمیته داوران اسامی قاضیان هفته نوزدهم لیگ برتر را اعلام کرد. در اسامی اعلام شده موعود بنیادی فر از داورانی که لایسنس کمک داور ویدیویی را دارد در این هفته قضاوت بازی استقلال و استقلال خوزستان را برعهده دارد که این انتخاب نشان می دهد او قطعا از گزینه های قضاوت در دربی هفته آینده نیست. ضمن اینکه او در نیم فصل اول داور این دیدار سنتی بود.

از دیگر داورانی که لایسنس VAR دارند باید به حسن اکرمی، وحید کاظمی، پیام حیدری، بیژن حیدری، امیر عرب براقی و مرتضی منصوریان اشاره کرد که در هفته دوازدهم به آنها قضاوتی داده نشده است.

 از بین این اسامی برادران حیدری برای قضاوت در ای اف سی کاپ آسیا در قرقیزستان بسر می برند و امیر عرب براقی نیز روز گذشته قضاوت بازی حساس لیگ دسته اول بین تیم های خبیرخرم آباد و چادرملوی اردکان را برعهده داشت.

با توجه به اینکه قرار است دربی با کمک داور ویدیویی برگزار شود باید دید که از بین این نفرات کدام یک برای قضاوت این دیدار حساس انتخاب می شوند.

 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "غیبت 6 داور در هفته نوزدهم لیگ برتر و شایعات در مورد قاضی دربی 103" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "غیبت 6 داور در هفته نوزدهم لیگ برتر و شایعات در مورد قاضی دربی 103"، کلیک کنید.