تمهیدات لازم برای میزبانی از زایران در مشهد اندیشیده شده است

تمهیدات لازم برای میزبانی از زایران در مشهد اندیشیده شده است

لیجار/خراسان رضوی وزیر کشور با اشاره به اقدامات انجام شده در ستاد خدمات سفر خراسان رضوی گفت: تمهیدات لازم برای میزبانی از زایران در مشهد اندیشیده شده است.

احمد وحیدی در حاشیه جلسه قرارگاه عملیاتی مرکزی خدمات سفر زایرین خراسان رضوی اظهار کرد: اقدامات هدفمند شکل گرفته و در حوزه تامین اسکان، تردد، تامین ارزاق و دیگر سرویس های خدماتی برای زایران پیش بینی های لازم صورت گرفته است.

وی ادامه داد: در مواردی که کالا یا خدمات نیاز به تقویت داشته، برای تقویت اقدام شده است.

بر اساس گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی، وحیدی تصریح کرد: با توجه به گزارش دریافتی وضعیت مناسب است و ان شاءالله زایران برای اسکان و اقامت طی ماه مبارک رمضان در مشهد مشکلی نخواهند داشت.

همچنین در ادامه جلسه فوق العاده ستاد اجرایی خدمات سفر استان، گزارشی از اقدامات و برنامه های کمیته های 14 گانه ستاد ارایه شد.

پایان خبر لیجار

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تمهیدات لازم برای میزبانی از زایران در مشهد اندیشیده شده است" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تمهیدات لازم برای میزبانی از زایران در مشهد اندیشیده شده است"، کلیک کنید.