هشدار زرد هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد

هشدار زرد هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد

لیجار/کهگیلویه و بویراحمد هواشناسی استان کهگیلویه و بویراحمد نسبت به رگبار باران و رعد و برق در این استان هشدار سطح زرد صادر کرد.

«ولی بهره مند»، رییس اداره پیش بینی هواشناسی استان کهگیلویه و بویراحمد این سامانه از اواخر وقت روز شنبه 11 فروردین ماه آغاز و تا پایان وقت روز سه شنبه 14 فروردین ماه1403 در همه مناطق استان بویژه مناطق نوار شمالی و شرقی استان ادامه خواهد داشت.

وی افزود: در پی این سامانه رگبار باران و رعد و برق و تگرگ را شاهد خواهیم بود.

بهره مند اظهار کرد: آبگرفتگی معابر، بارش تگرگ، رعد و برق بصورت محدود و نقطه ای و احتمال خسارت به سازه های موقت از مخاطرات این سامانه پیش بینی شده است.

این کارشناس هواشناسی استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در پی ورود این سامانه بارشی، پناه گرفتن کشاورزان و دامداران در مکان های ایمن هنگام رعد و برق و رعایت اصول ایمنی، خودداری از چرای دام ها در مناطق مرتفع با توجه به احتمال وقوع صاعقه و تسریع در برداشت محصولات کشاورزی بدلیل احتمال وقوع تگرگ توصیه می شود.

پایان خبر لیجار

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "هشدار زرد هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "هشدار زرد هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد"، کلیک کنید.