قارچ گانودرما از کجا تهیه کنیم

از کجا گانودرما تهیه کنیم؟ بهترین روش خرید گانودرما چیست؟ حتما تا الان اسم گانودرما و قهوه گانودرما را شنیده اید که تصمیم به خرید گانودرما گرفته اید. در این مقاله با تا انتها همراه باشید.شاید تا الان تبلیغات قهوه فوری لاته گانودرما را در اینترنت مشاهده کرده اید و از این همه خواص تعجب کرده اید، گانودرما سابقه بسیار قدیمی در دنیا دارد . امروزه کمپانی دکتر بیز در ایران با ترکیب کرده گانودرما و گیاهان دیگر توانسته است قهوه های گانودرما را با دوز های استاندارد تولید کند که خواص بسیار خوبی برای بدن دارد.گانودرما خواص بسیار زیادی دارد و تاریخچه بسیار کهن در طب سنتی دارد و از آن با نام پادشاه گیاهان یاد میکنند. جالب است بدانید طبق ازمایشات و تحقیقاتی که در سراسر دنیا انجام شده است گانودرما برای درمان و پیشگیری بیش از 30 نوع بیماری مفید است.

قارچ گانودرما از کجا تهیه کنیم

گانودرما چیست؟

گانودرما یک نوع قارچ گیاهی سرشار از خواص است که قدمت آن برمیگردد به 4 هزار سال پیش که از آن در طب سنتی استفاده شد و تا کنون در سراسر دنیا به صورت قارچ و قهوه عرضه میشود.قارچ گانودرما را به عنوان RISHI در دنیا میشناسند و ان را یک نوع قارچ جان افزا مینامند، طبق تحقیقات انجام شده گانودرما برای لاغری، زگیل تناسلی، دیابت، عفونت، روماتیسم و بسیاری از بیماری های دیگر خواص بسیار خوبی دارد.مصرف گانودرما را امروزه در کشور خودمان پزشکان توضیه میکنند و سالهاست که در سراسر دنیا دانشمندان ازمایشات بسیاری زیادی بر روی این گیاه انجام داده اند که نتایج بسیار لذت بخش بوده است.

چرا قهوه گانودرما باید مصرف کنیم؟

گانودرما را میتوانید قارچ آن را تهیه کنید و مصرف کنید اما هیچ شرکت معتبری در ایران قارچ گانودرما را عرضه نمیکند و تمامی عطاری های که قارچ گانودرما در بازار میفروشند اصلا اصالت آن قارچ تایید شده نیست و بهداشتی نیست، ولی قهوه گانودرما در ایران توسط کمپانی معتبر دکتر بیز تولید و عرضه میشود و یک نوع محصول انحصاری است.اگر هنوزم سوال دارید که از کجا گانودرما تهیه کنیم با ما همراه باشید.از کجا گانودرما بخریم؟بهتر است گانودرما را از نمایندگی های دکتر بیز خرید کنید، و به افراد واسطه در شبکه های مجازی اعتماد نکنید چرا که اغلب دیده شده محصولات گانودرما دکتر بیز را با قیمت های بسیار بالاتر میفروشند.

برای خرید قهوه گانودرما میتوانید از همین بخش اقدام کنید:برای اینکه بدانید از کجا گانودرما تهیه کنیم بهتر است بگوییم شما میتوانید له راحتی به بخش فروشگاه سایت مراجعه کنید و خرید خود را انجام دهید و یا این که از همین بخش بالا محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید و افزودن به سبد خرید را بزنید. تحقیقات نشان داده است که مصرف منظم قارچ های گانودرما می تواند به بهبود سیستم ایمنی بدن، کاهش التهابات و حمایت از سلامتی قلب و عروق کمک کند. ما نماینده دکتر بیز در مشهد هستیم و فعالیت خودمان را در سایت گانودرما بیز بیش از 2 سال است که استارت کرده و ایم همواره ارسال به سراسر کشور را داریم

کدام قهوه گانودرما را بخریم؟قهوه های گانودرما هرکدام خواص منحصر به فرد خود را دارد ولی در تکیبات تمامی آنها گانودرما وجود دارد، به عنوان مثال کسانی که میخواهند برای دیابت و یا لاغری گانودرما مصرف کنند، پیشنهاد میشود که قهوه گانودرما سوپریم را مصرف کنید.قهوه سوپریم دکتر بیز خواص بسیار خوبی برای بدن دارد و ترکیبات بسیار عالی را برای سیستم ایمنی بدن شما دارد و بدن شما را بسیار ایمن تر در مقابله با ویروس ها و بیماری ها میکند، کسانی که درگیر بیماری شایع زگیل تناسلی و یا عفونت شده اند باید مصرف کنند و حتما با مشاوره سایت گانودرما بیز در تماس باشند

اگرچه قارچ گانودرما و محصولات تولید شده از آن به طور کلی ایمن هستند و غیر سمی و درست است که از قارچ گانودرما در درمان امراض بسیار زیادی استفاده می شود و در این زمینه مطالعاتی در سطح جهانی صورت گرفته است، اما با همه این ها نمی توان چنین برداشت کرد که می شود قارچ گانودرما را در هر مقدار و به هر شکل استفاده نمود. بنابراین قبل از مصرف این قارچ پیشنهاد می کنیم موارد زیر را در نظر داشته باشید:درمان با قارچ گانودرما در بسیاری از موارد بیش از 3 ماه زمان نیاز دارد. بنابراین برای درمان بیماریهای حاد در بازه زمانی کوتاه نمی توان از آن استفاده کرد و انتظار معجزه و درمان کامل بیماری را داشت.

این قارچ برای پیشگیری از ابتلا به بیماری های مختلف و همچنین درمان آنها در مدت زمان طولانی می باشد.اثرات گانودرما بر روی افراد باردار و یا شیرده هنوز ثابت نشده است، بنابراین بهتر است که در این زمینه محتاط عمل کنید و در صورتی که در دوران بارداری یا شیردهی هستید، از مصرف آن اجتناب شود.چنانچه داروهایی مانند آسپیرین یا وارفارین برای رقیق شدن خون استفاده می کنید، ممکن است مصرف قارچ گانودرما و این داروها تداخل داشته باشد و باعث خونریزی و یا لخته شدن خون شود به همین جهت پیشنهاد می شود قبل از مصرف با پزشک خود مشورت نمایید.در صورتی که در حال شیمی درمانی هستید توصیه ما این است که مصرف قارچ گانودرما را تا زمانی که شیمی درمانی متوقف نشده است کنار بگذارید.

چرا که احتمال اختلال در عملکرد داروها وجود دارد. می توانید در این زمینه با پزشک خود بیشتر مشورت کنید.اگر عمل جراحی داشته اید بهتر است به مدت 10 روز پس از آن از مصرف قارچ گانودرما بپرهیزید، چرا که احتمال خونریزی در شما را افزایش می دهد. این امر به جهت آن است که گانودرما باعث رقیق شدن خون و کاهش غلظت آن می شود.اگر دهانتان خشک می شود یا خارش دارید، مصرف قارچ گانودرما را بهتر است قطع کنیم، چرا که این موارد بروز حساسیت را در شما نشان می دهد.قارچ گانودرمای جنگلی بهتر است یا پرورشی؟ما قارچ گانودرما لوسیدوم پرورشی را پیشنهاد می کنیم، اما به چه دلیل؟؟؟زمان برداشت قارچ گانودرما:قارچ پرورشی نسبت به قارچ جنگلی مزایای زیادی دارد. زمان چیدن و برداشت این قارچ گانودرما لوسیدوم بسیار اهمیت زیادی دارد.

این قارچ بیشترین خواص را در دوره اسپوردهی دارد و حتماً باید در آن زمان چیده شود تا خواص و تاثیر خود را داشته باشد و اگر دیرتر چیده شود اکثر خاصیت خود را از دست می دهد. یکی از مهم ترین مزیت های قارچ گانودرمای پرورشی نسبت به قارچ جنگلی این است که این قارچ ها در گلخانه و زیر نظر کارشناسان مجرب رشد می کنند و در بهترین زمان یعنی دوره اسپوردهی چیده می شوند اما در نمونه های جنگلی هیچگونه آگاهی و نظارتی در این خصوص قابل انجام نیست و قارچها توسط کارگران در هر زمانی که یافت شوند چیده می شوند و به همین علت عملاً خواص و تاثیر زیادی ندارند.

برای به راحتی میتوانید همین الان از سایت گانودرما بیز خرید کنید.برای تهیه گانودرما توجه داشته باشید که در دام افراد سودجو با قیمت های پایین نیفتید چرا که محصولاتی که به دست شما از سوی این افراد ارسال میشود بدون تاریخ تولید و انقضا است که نشان دهنده این است که تاریخ انقضا این محصول گذشته است، تمامی محصولاتی که از سایت ما ثبت سفارش میکنید با جدید ترین تاریخ های تولید دکتر بیز به دست شما میرسد.قارچ گانودرما را بهتر بشناسیم . خواص قهوه موکا بسیار زیاد و عجیب است که همین امر باعث شده تا در بین تمامی محصولات این شرکت محبوب تر باشد. شاید به همین جهت است که آن را اکسیر جاودانی می دانند.حدود 2800 مقاله علمی و معتبر جهانی در رابطه با قارچ گانودرما وجود دارد که از آنها می توان پی به خواص متفاوت قارچ گانودرما برد. این خواص شامل موارد زیر هستند:آیا قارچ گانودرما عوارض جانبی خاصی دارد و آیا در مصرف آن باید احتیاط کرد؟

اطمینان از اصل بودن قارچ گانودرما لوسیدوم:قارچ گانودرما گونه های مختلفی در طبیعت دارد. اما بیشترین خواص درمانی را گونه «لوسیدوم» آن دارد که در دنیا هم شهرت جهانی پیدا کرده است. گانودرمای پرورشی با بذرهای قارچ گانودرما لوسیدوم که تماماً نیز وارداتی و با کیفیت هستند کشت می شود و از اصل بودن این قارچ اطمینان 100% می توان داشت. اما قارچ های گانودرما جنگلی گونه لوسیدوم این قارچ نیستند و گونه های دیگری از قارچ گانودرما هستند که خواص کمتری نیز نسبت به گانودرما لوسیدوم دارند.

اطمینان از سلامت و آلوده نبودن قارچ:قطعاً قارچی که در مکانی استریزه و کنترل شده پرورش داده می شود نسبت به قارچی که در جنگل و در مجاورت با حشرات، حیوانات و گرد و خاک رشد می کند بسیار سالم تر است. قارچ گانودرما جنگلی ممکن است ماهها بر روی زمین یا تنه درختان باقی بماند تا چیده شود و این امر علاوه بر اینکه باعث می شود قارچ خواص خود را از دست دهد این قارچ را طعمه حشرات مختلفی مثل کرم ها و موریانه می کند و باعث آلوده شدن این قارج می شود.هشدار:در سال های اخیر همانند دیگر کشورها در ایران نیز محبوبیت زیادی پیدا کرده و استفاده از این قارچ برای درمان بیماری های مختلف در بین مردم رو به افزایش است. این محبوبیت و استقبال زیاد از قارچ گانودرما لوسیدوم باعث شده تا افراد سودجوی بسیاری از این موقعیت سواستفاده کرده و بر خلاف اخلاق اقدام به عرضه نمونه های تقلبی از این محصول نمایند.

فروش نمونه های مشابه به قارچ گانودرما لوسیدوم، قارچ گانودرمای بی کیفیت و خراب از جمله روشهای این گونه از افراد می باشد.یکی از بهترین روشها برای اطمینان از اصل بودن و سالم بودن قارچ گانودرما لوسیدوم و مطمین شدن از کیفیت آن تهیه قارچ گانودرما لوسیدوم پرورشی می باشد. حتماً این قارچ را از مراکز معتبر تهیه نمایید و این نکته را نیز در نظر داشته باشید که از مراکزی که این قارچ را تنها به صورت پودر شده به فروش می رسانند به هیچ عنوان خرید نکنید. و حتماً قارچ سالم و آسیاب نشده خریداری شده نیز از لحاظ شکل و مشخصات ظاهری با نمونه اصلی آن مطابقت دهید. (نمونه های قارچ پرورشی را در زیر مشاهده نمایید)

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "قارچ گانودرما از کجا تهیه کنیم" هستید؟ با کلیک بر روی کسب و کار ایرانی, پزشکی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "قارچ گانودرما از کجا تهیه کنیم"، کلیک کنید.