محمود پاک نیت: رییس جمهوری پرتلاش و پرکار را از دست دادیم

محمود پاک نیت: رییس جمهوری پرتلاش و پرکار را از دست دادیم

محمود پاک نیت ضمن تسلیت به مناسبت شهادت رییس جمهور کشورمان گفت: از مسیولانی که پس از این حادثه ناگوار و در غیاب رییس جمهور مسیولیتشان سنگین تر خواهد شد، قدردانی می کنم.

به گزارش لیجار، به نقل از هنرآنلاین، محمود پاک نیت، بازیگر سینما، تلویزیون و تیاتر در گفت وگو با هنر آنلاین، ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت آیت الله سید ابراهیم رییسی و هیات همراه در حادثه سقوط بالگرد، گفت: متاسفانه رییس جمهوری پرتلاش و پرکار را از دست دادیم. امروز به دلایل مختلف دچار یک بی ثباتی شده ایم که از دست دادن سید بزرگوار ممکن است این بی ثباتی را تشدید کند.

وی افزود: زمانی که سرپرست خانواده یا مسیول یک کشور از دست برود، تمام خانواده به هم می ریزد، رییس جمهور نیز حکم پدر خانواده و جامعه را داشتند، چراکه جامعه و کشور بخش بزرگتر خانواده محسوب می شود و امروز پدر خانواده را از دست دادیم و زبانم از چنین رخداد تلخی قاصر است.

این بازیگر تلویزیون ضمن آرزوی صبوری برای خانواده شهدای این حادثه و همسر و فرزندانشان، عنوان کرد: امیدوارم روحشان شاد و جای ایشان در بهشت باشد. در این راستا از مسیولانی که پس از این حادثه ناگوار و در غیاب رییس جمهور مسیولیتشان سنگین تر خواهد شد، قدردانی می کنم.

پایان خبر لیجار

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "محمود پاک نیت: رییس جمهوری پرتلاش و پرکار را از دست دادیم" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "محمود پاک نیت: رییس جمهوری پرتلاش و پرکار را از دست دادیم"، کلیک کنید.