تیم تبریز قهرمان مسابقات والیبال استادان و کارکنان دانشگاه آزاد شد

تیم تبریز قهرمان مسابقات والیبال استادان و کارکنان دانشگاه آزاد شد

تیم تبریز عنوان قهرمانی مسابقات والیبال استادان و کارکنان مناطق 10گانه دانشگاه آزاد اسلامی را به خود اختصاص داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری لیجار، پرونده مسابقات والیبال استادان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی به میزبانی واحد اراک با شناخته شدن تیم های برتر بسته شد.

مسابقات والیبال استادان و کارکنان مناطق 10گانه دانشگاه آزاد اسلامی با حمایت مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه و به همت حوزه معاونت فرهنگی و دانشجویی واحد اراک طی پنج روز در سرسرای ورزشی «پوریای ولی» این واحد برگزار شد.

در پایان رقابت ها تیم تبریز قهرمان شد و تیم های مشهد و تهران هم به ترتیب عناوین دوم و سوم را به دست آوردند و اصفهان هم به رتبه چهارمی بسنده کرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تیم تبریز قهرمان مسابقات والیبال استادان و کارکنان دانشگاه آزاد شد" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تیم تبریز قهرمان مسابقات والیبال استادان و کارکنان دانشگاه آزاد شد"، کلیک کنید.