ترافیک سنگین در محور هراز و چالوس/تردد روان در آزادراه تهران-شمال

ترافیک سنگین در محور هراز و چالوس/تردد روان در آزادراه تهران-شمال

سرهنگ احمد شیرانی رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا در گفت وگو با خبرنگار لیجار گفت: شاهد ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل بیلقان تا کیلومتر 4 و محدوده پل زنگوله، محور هراز مسیر (جنوب به شمال) محدوده های آبعلی، مشاء، پلور و حدفاصل لاسم تا گزنک و حدفاصل وانا تا بایجان و مسیر (شمال به جنوب) محدوده کلرد و محور فیروزکوه مسیر (جنوب به شمال) محدوده گیلاوند هستیم.

وی ادامه داد: همچنین آزادراه قزوین – رشت محدوده های امامزاده هاشم و پارک جنگلی سراوان دارای ترافیک سنگین است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا گفت: تردد روان در آزادراه تهران – شمال (رفت و برگشت) و محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.

سرهنگ شیرانی درباره آخرین وضعیت جوی ترافیکی سایر محورها گفت: شاهد ترافیک سنگین در محور تهران – فشم محدوده شمیران هستیم.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ترافیک سنگین در محور هراز و چالوس/تردد روان در آزادراه تهران-شمال" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ترافیک سنگین در محور هراز و چالوس/تردد روان در آزادراه تهران-شمال"، کلیک کنید.