اهمیت کلیدی دفتر سنجش مهارت و صلاحیت حرفه ای در حوزه ی مهارت آموزی

اهمیت کلیدی دفتر سنجش مهارت و صلاحیت حرفه‌ای در حوزه‌ی مهارت آموزی

لیجار/لرستان معاون برنامه ریزی و سنجش مهارت سازمان فنی و حرفه ای کشور بر نقش و اهمیت کلیدی دفتر سنجش مهارت و صلاحیت حرفه ای در حوزه ی مهارت آموزی تاکید کرد.

علی حسین شهریور، امروز در مراسم معارفه معاون اجرایی سنجش و صلاحیت حرفه ای سازمان فنی و حرفه ای کشور با تاکید به نقش و اهمیت کلیدی دفتر سنجش مهارت و صلاحیت حرفه ای در حوزه ی مهارت آموزی بیان کرد: پایش و رصد برنامه های سالیانه سازمان به منظور بررسی میزان تحقق آنها و ارایه راهکارهای اجرایی برای اصلاح برنامه ها، بسترسازی و برنامه ریزی و استقرار قانون الزام فراگیری آموزش های فنی وحرفه ای جهت اشتغال به کار، آیین نامه صدور پروانه مهارت فنی کارگران ماهر و فراهم کردن زمینه استقرار نظام صلاحیت حرفه ای از جمله وظایف این دفتر است.

وی افزود: باید ایجاد زمینه لازم جهت اصلاح فرآیندها در سنجش مهارت و صلاحیت حرفه ای از جمله برنامه های پیش روی این دفتر باشد.

در این مراسم از زحمات روزبهانی تقدیر و حشمت اله معتمدی به عنوان سرپرست معاونت اجرایی سنجش و صلاحیت حرفه ای سازمان فنی و حرفه ای کشور معرفی شد.

به گزارش لیجار، معتمدی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای لرستان، معاون آموزش پژوهش و برنامه ریزی و رییس اداره سنجش و ارزشیابی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای لرستان، رییس مرکز 8 زعفرانیه اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران و… را در کارنامه خود دارد.

پایان خبر لیجار

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اهمیت کلیدی دفتر سنجش مهارت و صلاحیت حرفه ای در حوزه ی مهارت آموزی" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اهمیت کلیدی دفتر سنجش مهارت و صلاحیت حرفه ای در حوزه ی مهارت آموزی"، کلیک کنید.