دلیل لغو جلسه مهم نکونام با مدیران استقلال

دلیل لغو جلسه مهم نکونام با مدیران استقلال

به گزارش خبرگزاری لیجار؛ جواد نکونام بعد از پایان لیگ برتر برای استراحت چند روزی به خارج از کشور رفت؛ او قبل از سفر به مدیران استقلال لیست بازیکنان مد نظرش را ارایه و ایران را ترک کرد.

به گزارش ورزش سه، در این رابطه قرار بودجواد نکونام روز سه شنبه به ایران برگردد و جلسه ای را با مدیران باشگاه استقلال درباره برخی مسایل برگزار کند، اما این جلسه هنوز برگزار نشده و به هفته بعد موکول شده است.

گفته می شود نکونام به مدیران استقلال اعلام کرد که روز شنبه به تهران برمی گردد و برای برگزاری جلسه با آنها آماده است. نشست نکونام با مدیران استقلال خیلی از مسایل را پیرامون باشگاه آبی پوش پایتخت روشن خواهد کرد و می تواند بسیار مهم تلقی شود.

258 258

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دلیل لغو جلسه مهم نکونام با مدیران استقلال" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دلیل لغو جلسه مهم نکونام با مدیران استقلال"، کلیک کنید.