دریافت رشوه ۳۲ هزار دلاری توسط اعضای شورای شهر سردشت!

دریافت رشوه ۳۲ هزار دلاری توسط اعضای شورای شهر سردشت!

به گزارش خبرگزاری لیجار از آذربایجان‌غربی، ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: اردیبهشت ماه سال جاری با گزارش مرجع امنیتی مبنی بر اخذ رشوه ۶ عضو شورای شهر سردشت موضوع در دستور کار دادستانی این شهرستان قرار گرفت و با دستور قضایی و تحقیقات انجام شده تعداد ۹ نفر که ۶ نفر از آن‌ها از اعضای شورای شهر سردشت بودند به جرم رشا و ارتشا تحت تعقیب قرار گرفته و دستگیر شدند.
وی افزود: در تحقیقات مقدماتی در بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب سردشت مشخص شد که ۶ نفر از اعضای شورای شهر سردشت جمعاً مبلغ ۳۲ هزار دلار از ۳ متهم دیگر رشوه دریافت کرده‌اند و با توجه به گزارش مرجع امنیتی، تحقیقات مقدماتی صورت گرفته، بزه ارتکابی توسط این افراد محرز و پرونده با صدور کیفرخواست به منظور صدور رای به محاکم کیفری دو ارسال شد.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دریافت رشوه ۳۲ هزار دلاری توسط اعضای شورای شهر سردشت!" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دریافت رشوه ۳۲ هزار دلاری توسط اعضای شورای شهر سردشت!"، کلیک کنید.