برسی سه پایه مسافرتی حرفه ای مانفروتو Manfrotto Befree GT XPRO Carbon Fiber Travel Tripod with 496 Center Ball Head

نقدر و برسی

سه پایه مسافرتی حرفه ای مانفروتو Manfrotto Befree GT XPRO Carbon Fiber Travel Tripod with 496 Center Ball Head

سه پایه مسافرتی حرفه ای Manfrotto Befree GT XPRO با سر توپ 496

سه پایه سفری Manfrotto Befree GT XPRO Carbon اولین سه پایه مسافرتی Manfrotto است که برای عکاسی حرفه ای ماکرو طراحی شده است. سه پایه مسافرتی جدید Manfrotto که قابل حمل و قابل حمل با حداکثر امکانات برای عکاسان خلاق است. این سه پایه دارای مکانیزم ستون 90 درجه (به شکل صلیب) است که امکان عکاسی آسان از روی زمین یا مستقیماً بالای سر را فراهم می کند.

این مدل سه پایه عکس دارای سر بال پیشرفته Manfrotto مدل 496 است که یک سر قدرتمند و جمع و جور است و دارای دو دسته یکی برای قفل کردن حرکت قلم (360 درجه) و دیگری برای قفل کردن حرکت سر بال و همچنین دارای یک پیچ برای تنظیم اصطکاک سر توپ (نرمی سر) از کربن ساخته شده است.

برای بازبینی هزینه میکروفون یقه دوربین سیمی و قیمت دوربین اسمو کلیک.

کیت سه پایه کربنی Manfrotto Befree GT XPRO با سر توپ 496

  • ظرفیت بار 10 کیلوگرم
  • حداکثر ارتفاع 164 سانتی متر
  • حداقل 9 سانتی متر
  • ارتفاع در حالت بسته 43 سانتی متر
  • وزن 1.77 کیلوگرم

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی سه پایه مسافرتی حرفه ای مانفروتو Manfrotto Befree GT XPRO Carbon Fiber Travel Tripod with 496 Center Ball Head" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی سه پایه مسافرتی حرفه ای مانفروتو Manfrotto Befree GT XPRO Carbon Fiber Travel Tripod with 496 Center Ball Head"، کلیک کنید.