برگزاری کلاس‌های اوقات فراغت در مهران توسط تبلیغات اسلامی

برگزاری کلاس‌های اوقات فراغت در مهران توسط تبلیغات اسلامی

حجت الاسلام محمدصادق نوری در گفت و گو با خبرنگار لیجار اظهار کرد: با همکاری و هماهنگی اداره تبلیغات اسلامی، کلاس‌های اوقات فراغت (طرح آرمان) در مساجد و اماکن مذهبی شهر و روستاها در حال برگزاری است.

وی در ادامه افزود: این اداره پس از برگزاری جلسات متعدد توجیهی و شناسایی و اعزام مربیان طرح به دوره آموزشی، تعداد ۱۰ پایگاه (مشتمل بر کلاس‌های آموزشی قرآن، احکام، هنر، ورزش، سرگرمی و…) برگزار کرده و این طرح تا پایان تابستان ادامه دارد.

حجت الاسلام نوری در پایان خاطرنشان کرد: این اداره در راستای نظارت و رسیدگی به مشکلات احتمالی به طور مستمر از کلاس‌ها بازدید به عمل می‌آورد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برگزاری کلاس‌های اوقات فراغت در مهران توسط تبلیغات اسلامی" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برگزاری کلاس‌های اوقات فراغت در مهران توسط تبلیغات اسلامی"، کلیک کنید.