برسی نگه دارنده یا ریگ موبایل شولدرپاد Shoulderpod R2 Pocket Rig for Smartphones

نقدر و برسی

نگه دارنده یا ریگ موبایل شولدرپاد Shoulderpod R2 Pocket Rig for Smartphones

دکل جیبی Shoulderpod R2

مدل Shoulderpod R2 با دسته مخصوص، نگهدارنده موبایل (با امکان اتصال به سه پایه)، مچ بند مخصوص و مبدل Hot Shoe مخصوص استفاده از چراغ های LED، میکروفون یا دوربین های اکشن یک ابزار ایده آل برای تیراندازی است. از جمله ویژگی های مهم این نگهدارنده می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دکل تلفن همراه حرفه ای فشرده
  • بهترین دستگاه قابل حمل برای فیلمسازان و ولاگرها برای گوشی های تصویری
  • گوشی هوشمند خود را سوار کنید

سفارش خرید چراغ حلقه و فلش برای دستگاه های تلفن همراه کلیک.


R2 یک سیستم جمع و جور و همه کاره برای افزودن لوازم جانبی خارجی به دوربین گوشی هوشمند شما است. یک راه حل عالی برای گرفتن عکس ها و فیلم های خود در هر کجا که هستید. از دستگاه خود با نگهدارنده تلفن همراه قابل تنظیم محافظت کنید.


کیت کوادکوپتر R2 شامل پایه استاندارد G1 است. پایه تلفن همراه قابل تنظیم تقریباً برای هر مدل گوشی هوشمند با یا بدون پوشش از 48 تا 93 میلی‌متر گسترش می‌یابد و به لطف مکانیزم و لنت‌های لاستیکی پهن دستگاه شما را ایمن می‌کند.


لوازم جانبی مورد علاقه خود را به دوربین گوشی هوشمند خود اضافه کنید
لوازم جانبی مانند میکروفون، نور LED، دوربین اکشن یا باتری اضافی را به دستگاه تلفن همراه خود اضافه کنید. از بشقاب، دسته، دستگیره و بند مچ دست فقط در چند ثانیه استفاده کنید و آن را به راحتی و ایمن نگه دارید تا نتایج عالی بگیرید.

محتوای جذاب با صدا و نورپردازی حرفه ای ایجاد کنید

با افزودن لوازم جانبی حرفه ای به دوربین گوشی هوشمند خود، کیفیت ویدیوی خود را بهبود بخشید و ویدیوها را با روشنایی کامل و صدای واضح به اشتراک بگذارید.

طراحی و ساخته شده در بارسلون
تمام قطعات Shoulderpod در کارگاه های محلی در منطقه بارسلون تولید می شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی نگه دارنده یا ریگ موبایل شولدرپاد Shoulderpod R2 Pocket Rig for Smartphones" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی نگه دارنده یا ریگ موبایل شولدرپاد Shoulderpod R2 Pocket Rig for Smartphones"، کلیک کنید.