برسی نگه دارنده موبایل شولدرپاد Shoulderpod S2 Handle Grip for Smartphones

نقدر و برسی

نگه دارنده موبایل شولدرپاد Shoulderpod S2 Handle Grip for Smartphones

قیمت پایه گوشی Shoulderpod S2 Handle Grip

نگهدارنده موبایل Shoulderpod S2 یک ابزار حرفه ای برای مسافران خلاق و داستان گویان ویدیویی است خوب. S2 یک نگهدارنده دستی قابل حمل با کیفیت بالا برای نگهداری حرفه ای گوشی های هوشمند است. به لطف مکانیزم قابل تنظیم و لنت های لاستیکی پهن، این دستگاه ابزاری مطمئن است که هر دستگاه موبایلی را در خود جای می دهد.

جهت مشاهده و خرید تجهیزات ضبط صدا و تکنیک دوربین کلیک.

ویژگی ها و سازگاری پایه تلفن همراه Shoulderpad S2

پایه سه پایه: به لطف مکانیزم قابل تنظیم، برای قرار دادن هر مدل گوشی هوشمند طراحی شده است و به سه پایه های عکاسی متصل می شود.

دستگیره فیلمساز: دسته و مچ چوبی را بچسبانید و دوربین تلفن هوشمند خود را راحت و ایمن نگه دارید تا فیلم و تصاویر ثابت بگیرید.


حالت پرتره: می تواند در حالت عمودی یا افقی قرار بگیرد، بنابراین حتی اگر سه پایه ندارید، می توانید از آن به عنوان سه پایه استفاده کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی نگه دارنده موبایل شولدرپاد Shoulderpod S2 Handle Grip for Smartphones" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی نگه دارنده موبایل شولدرپاد Shoulderpod S2 Handle Grip for Smartphones"، کلیک کنید.