روایت بلوغ فناوری ایران در نمایشگاه تخصصی نفت دانشگاه امیرکبیر

روایت بلوغ فناوری ایران در نمایشگاه تخصصی نفت دانشگاه امیرکبیر

نمایشگاه تخصصی نفت، گاز و پتروشیمی به میزبانی دانشگاه صنعتی امیرکبیر 23 الی 25 مهرماه سال جاری برگزار می‌شود و در راستای توسعه همکاری‌های دانشگاه با بخش‌های اقتصادی و شرکت‌های بزرگ استفاده از ظرفیت اعتبار مالیاتی تحقیق و توسعه و سرمایه‌گذاری و نیز حمایت از بلوغ و توسعه زیرساخت‌های فناوری و آزمایشگاهی در دانشگاه جزء اهداف این نمایشگاه است.

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری لیجار،  “نمایشگاه تخصصی نفت، گاز و پتروشیمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر” ۲۳ تا ۲۵ لیجار سال ۱۴۰۳، به میزبانی دانشگاه صنعتی امیرکبیر و با همکاری دانشگاه و شرکت توسعه و تجارت ورساز تدبیر و با حمایت معاونت علمی ریاست جمهوری و وزارت نفت به صورت حضوری و با محورهای اصلی ارائه نیازهای فناورانه، برگزاری جلسات و نشست های تخصصی و نمایش توانمندی‌های مجموعه ها و شرکت‌های دانش‌بنیان در داخل کشور و تجاری‌سازی آن‌ها برگزار خواهد شد.

همچنین، در راستای توسعه همکاری های دانشگاه با بخش های اقتصادی و شرکت های بزرگ استفاده از ظرفیت اعتبار مالیاتی تحقیق و توسعه و سرمایه گذاری و نیز حمایت از بلوغ و توسعه زیرساخت های فناوری و آزمایشگاهی در دانشگاه جزء اهداف این نمایشگاه است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "روایت بلوغ فناوری ایران در نمایشگاه تخصصی نفت دانشگاه امیرکبیر" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "روایت بلوغ فناوری ایران در نمایشگاه تخصصی نفت دانشگاه امیرکبیر"، کلیک کنید.