برسی سه پايه بنرو Benro TWD18ABWH4 Aluminum Tripod

نقدر و برسی

برسی سه پايه بنرو Benro TWD18ABWH4 Aluminum Tripod

سه پايه بنرو Benro TWD18ABWH4 Aluminum Tripod

سه پایه عکس وحشی Benro

هنگامی که به تماشای پرندگان با پانرو دو طرفه BWH4 Benro’s Wild Series 1 و سه پایه آلومینیومی تیلت می روید، در طبیعت دیده نخواهید شد زیرا رنگ سبز آن با طبیعت ترکیب می شود.

تکیه گاه چهار قسمتی هر قسمت را با یک چرخش ساده باز می کند. سپس می توانید پاها را به همراه ستون مرکزی تا حداکثر ارتفاع 153 سانتیمتر دراز کنید. تابه و سر شیب دو جهته Acra BWH4 از دوربین ها، دوربین های شکاری و لنزهای تله فوتو با حداکثر وزن 4 کیلوگرم پشتیبانی می کند و صفحه نمایش ویدیویی QR4 با حرکت به جلو و عقب دوربین های شکار را متعادل می کند. فضای صافی را برای حرکت دادن سر و چرخاندن سر فراهم می کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی سه پايه بنرو Benro TWD18ABWH4 Aluminum Tripod" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی سه پايه بنرو Benro TWD18ABWH4 Aluminum Tripod"، کلیک کنید.