برسی کیت سه پایه کربنی ونگارد Vanguard Alta Pro 2+ 263CP With Alta PH-32 Pan Head

نقدر و برسی

برسی کیت سه پایه کربنی ونگارد Vanguard Alta Pro 2+ 263CP With Alta PH-32 Pan Head

کیت سه پایه کربنی ونگارد Vanguard Alta Pro 2+ 263CP With Alta PH-32 Pan Head

کیت Vanguard Alta Pro 2+ 263CP با Alta PH-32

این کیت سه پایه Vanguard Alta Pro 2+ 263CP با Alta PH-32 از آلیاژ آلومینیوم شرکت Vanguard با وزن باربری تقریبی 5 کیلوگرم، ارتفاع مونتاژ شده 75.69 سانتی متر و شامل سر سه محوره Alta PH- مدل 32 و با قابلیت tilt and pan و دارای صفحه مدل QS-60 V2. هر پایه دارای 3 بخش است و همچنین دارای مکانیزم قفل پیچشی (برای جلوگیری از شکستگی) برای باز و بسته شدن سریع است.

سه‌پایه را می‌توان برای رسیدن به حداکثر ارتفاع 144.27 سانتی‌متر با ستون مرکزی پایین تا 175.26 سانتی‌متر با ستون مرکزی به طور کامل گسترش داد. دارای پوشش های پلیمری روی دو پایه و پایه های لاستیکی است که به افزایش پایداری در سطوح مختلف کمک می کند.

سر شیب 3 محوره ونگارد PH-32 3 طرفه می تواند 360 درجه بچرخد و زاویه منفی 60 درجه به عقب یا 90 درجه به جلو دارد. برای جهت گیری عمودی، زاویه شیب جانبی مثبت 90 درجه یا منفی 30 درجه را فراهم می کند. هر یک از این سه حرکت مستقل از یکدیگر عمل می کنند و می توانند در جای خود قفل شوند.

برای انجام کارهای دقیق، ستون مرکزی به یک سه پایه با یک تکیه گاه متصل می شود که شیب 90 درجه به بالا یا پایین را فراهم می کند که می تواند در جای خود قفل شود. ستون وسط به عنوان بازوی شمارنده قابل افزایش یا بوم دوربین استفاده می شود. (به حالت متقاطع اجازه می دهد) این به دوربین نصب شده اجازه می دهد تا به راحتی به سمت یک شی بلند نشان داده شود و بر صحنه تسلط یابد، و دوربین را می توان به صورت عمودی روی سه پایه قرار داد. در حالی که پاها را می توان تا حداقل 27.9 سانتی متر افزایش داد که می توان از آن برای یک پایه کپی یا عکاسی ماکرو استفاده کرد. در حالی که کاربر سه پایه به راحتی پشت دوربین قرار می گیرد. برای اجسامی که روی زمین قرار دارند، می توان از ستون مرکزی برای به دست آوردن زوایای کم نیز استفاده کرد. همراه با کیف و بند حمل استفاده می شود.

برای خرید جدیدترین تجهیزات صوتی و جدیدترین تجهیزات تصویری کلیک کنید

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی کیت سه پایه کربنی ونگارد Vanguard Alta Pro 2+ 263CP With Alta PH-32 Pan Head" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی کیت سه پایه کربنی ونگارد Vanguard Alta Pro 2+ 263CP With Alta PH-32 Pan Head"، کلیک کنید.