برسی سه پایه عکاسی زومی ZOMEI Q666

نقدر و برسی

سه پایه عکاسی زومی ZOMEI Q666

سه پایه ZOMEI Q666 با سر بال

(قابل حمل و قابل تنظیم) پایه های سه پایه را می توان تا 180 درجه چرخاند و به عقب تا کرد و امکان حمل آسان را در هر کجا که هستید میسر می سازد.

سیستم چرخش سریع به شما امکان می دهد سه پایه را به سرعت با یک دست کار کنید که باعث جمع و جورتر شدن آن نیز می شود. دارای یک کیف حمل است که حفاظت اولیه و حمل آسان را در هر کجا که بخواهید فراهم می کند.

(فوق العاده پایدار)

ساختار آلومینیوم منیزیم دایکاست با کیفیت بالا استحکام بالا و وزن سبک را تضمین می کند، ظرفیت 22 پوند (10 کیلوگرم) آن برای هر دوربین فیلمبرداری، DSLR، دوربین بدون آینه یا کامپکت کافی است. از یک قلاب فنری در ستون مرکزی سه پایه استفاده کنید تا وزن بیشتری به سه پایه خود اضافه کنید تا حداکثر پایداری داشته باشید.

(قفل سر و پانوراما)

پیچ های تنظیم زاویه/فشار جداگانه برای قفل سر و چرخش افقی برای تنظیمات آسان و دقیق وجود دارد. با استفاده آسان Zomei Q666 عکس‌های پانوراما دقیق ایجاد کنید، از مقیاس چرخش افقی افزایشی برای دقت بیشتر هنگام ردیف کردن عکس بعدی خود استفاده کنید.

  • سه پایه مسافرتی دوربین (قابل تنظیم و قابل حمل)
  • دارای پایه های تاشو (میله از آلیاژ آلومینیوم منیزیم ساخته شده است که برای حمل بهتر می تواند 180 درجه بچرخد)
  • قاب بندی با پایه (استفاده از مونوپاد در شرایط مختلف مفید است، پایه آن را می توان به عصای کوهنوردی تبدیل کرد)
  • دو محور دارد
  • عکاسی ماکرو (محور مرکزی را می توان معکوس کرد تا زوایای بیشتری برای عکاسی به شما بدهد)
  • یک تصویر پانوراما 360 درجه امکان پذیر است

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی سه پایه عکاسی زومی ZOMEI Q666" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی سه پایه عکاسی زومی ZOMEI Q666"، کلیک کنید.