درویش: تمدید با اورونوف؟ دنبال التهاب در تیم نباشید!

درویش: تمدید با اورونوف؟ دنبال التهاب در تیم نباشید!

به گزارش خبرگزاری لیجار؛ مدیرعامل تیم پرسپولیس در مورد جلسه خود با کارلوس گاریدو عنوان کرد: آقای گاریدو امروز در باشگاه بودند و گفتند فعلا بازیکنی که برتر از بازیکنان فعلی باشد، وجود ندارد و از این جهت گفتند بازیکنی لازم نداریم. در هر پست دو سه بازیکن دارند و گفتند فعلا نیاز به بازیکن جدیدی نیست.

او با اشاره به درخواست‌ها برای تمدید قرارداد اوستون اورونوف اظهار داشت: الان تازه اول فصل است و ایشان تا آخر فصل قرارداد دارد. هوادار دلواپس نیست. دلواپسان دلواپس هستند.

درویش همچنین در این باره گفت: همه کار تمام شد و حالا دنبال این هستند قرارداد اورونوف را تمدید کنند. هفته سوم است و دنبال تمدید هستند. آنها دنبال التهاب درست کردن برای بازیکن و تیم هستند و ان‌شاءالله به موقع انجام خواهد شد.

مدیرعامل پرسپولیس با اشاره به جدایی سینا اسدبیگی توضیح داد: جا دارد از زحماتی که طی یکی دو سالی که کشید، تشکر کنیم. آرزوی موفقیت دارم، جوان است و حتما تیم مستعد و خوبی برای او پیدا خواهد شد و از توانایی او استفاده خواهند کرد. اساس خلقت این است که به دنیا می‌آید که برود. الان هم پست او پرترافیک بود و آقای گاریدو گفت اگر اینجا باشی به تو بازی نخواهد نرسید. او جزء خانواده پرسپولیس است.

257 251

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "درویش: تمدید با اورونوف؟ دنبال التهاب در تیم نباشید!" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "درویش: تمدید با اورونوف؟ دنبال التهاب در تیم نباشید!"، کلیک کنید.