هواشناسی ۱۴۰۳/۷/۱۱؛ کاهش محسوس دما در برخی استان ها

هواشناسی ۱۴۰۳/۷/۱۱؛ کاهش محسوس دما در برخی استان ها

هواشناسی ۱۴۰۳/۷/۱۱؛ کاهش محسوس دما در برخی استان‌ها
آفتاب نیوز :

 بر اساس تحلیل نقشه های همدیدی و آینده نگری سازمان هواشناسی امروز در برخی مناطق آذربایجان غربی آذربایجان شرقی اردبیل کردستان غرب کرمانشاه زنجان گیلان شمال خوزستان نیمه جنوبی لرستان ارتفاعات هرمزگان و جنوب کرمان از پنجشنبه تا شنبه در استان های ساحلی دریای خزر شمال غرب ارتفاعات مرکزی و شمال شرق و شنبه هفته آینده در مناطقی از شرق و شمال شرق ایران رگبار همراه با رعدوبرق و وزش باد پیش بینی می شود.

برای امروز و فردا در شمال غرب غرب جنوب غرب دامنه های جنوبی البرز مرکزی و برخی مناطق مرکزی روز های جمعه و شنبه آینده در جنوب غرب شمال شرق مرکز و استان های واقع در دامنه های جنوبی البرز مرکزی و یکشنبه هفته آینده در شرق و جنوب شرق در برخی ساعات وزش باد شدید و خیزش گردوخاک پیش بینی شده است.

دمای هوا امروز و فردا در استان های ساحلی دریای خزر و اردبیل به طور محسوسی کاهش می یابد. طی ۵ روز آینده شمال خلیج فارس و پنجشنبه و جمعه دریای خزر مواج و متلاطم است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "هواشناسی ۱۴۰۳/۷/۱۱؛ کاهش محسوس دما در برخی استان ها" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "هواشناسی ۱۴۰۳/۷/۱۱؛ کاهش محسوس دما در برخی استان ها"، کلیک کنید.