سارق قطعات خودرو و منازل غرب مشهد دستگیر شد

سارق قطعات خودرو و منازل غرب مشهد دستگیر شد

به گزارش لیجار از خراسان سردار احمد نگهبان در گفتگویی از شناسایی و دستگیری متهم به ۶۴ فقره سرقت قطعات خودرو و لوازم منازل در غرب مشهد توسط ماموران کلانتری شهرک «فراجا» شناسایی و دستگیر شد اظهارکرد: در پی گزارش سرقت های سریالی قطعات خودرو و سرقت وسایل از مجتمع های آپارتمانی در محدوده بلوار برونسی پیگیری موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی گفت: ماموران دایره تجسس کلانتری شهرک فراجا با بازبینی دقیق تصاویر دوربین های مداربسته محدوده سرقت ها متهم سابقه دار را شناسایی و دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی افزود: متهم ۲۵ ساله دارای سوابق متعدد کیفری به جرم سرقت است و در بازجویی ها به ۳۸ فقره سرقت لوازم داخل خودرو و ۲۶ فقره سرقت از مجتمع های مسکونی برای تامین هزینه های مواد مخدر و فروش آن ها به چند مالخر اعتراف کرد.

سردار نگهبان تصریح کرد: تحقیقات برای شناسایی و دستگیری افراد مالخر و کشف دیگر جرایم احتمالی با هماهنگی مقام قضایی از متهم ادامه دارد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "سارق قطعات خودرو و منازل غرب مشهد دستگیر شد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "سارق قطعات خودرو و منازل غرب مشهد دستگیر شد"، کلیک کنید.