هفته بیست و هفتم لیگ برتر| شجاعی حریف اوسمار نشد/ صعود موقت پرسپولیس به صدر جدول با گل های آل کثیر

هفته بیست و هفتم لیگ برتر| شجاعی حریف اوسمار نشد صعود موقت پرسپولیس به صدر جدول با گل های آل کثیر

تیم فوتبال پرسپولیس در روز فرصت سوزی مهاجمان هوادار را شکست داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری لیجار، تیم های هوادار و پرسپولیس در چارچوب هفته بیست و هفتم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت 18:20 در ورزشگاه پاس قوامین به دیدار هم رفتند و در نهایت پرسپولیس به برتری 2 بر صفر رسید.

داور: حسن اکرمی

اخطار: مرتضی منصوری و مهرداد طهماسبی (مربی) (هوادار) ؛ امید عالیشاه (پرسپولیس)

گل: عیسی آل کثیر (15و 73)

ترکیب هوادار: علیرضا حقیقی (39- آرشا شکوری)، محسن سفید چغایی، امین قاسمی نژاد (77- امیرحسین بهادر)، بابک مرادی (85- مهدی عبدی)، داریوش شجاعیان (77- فرهاد زاوشی)، محمد عباسی، مجتبی لطیفه، مرتضی منصوری، مهدی گودرزی (46- ادریس رحمانی)، امین پورعلی و عبدالکریم اسلامی.  

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، گیورگی گولسیانی، حسین کنعانی زادگان، عبدالکریم حسن، دانیال اسماعیلی فر (90- ابوالفضل بابایی)، مسعود ریگی، سینا اسدبیگی، اوستون اورنوف (78- سعید صادقی)، مهدی ترابی (88- محمد خدابنده لو)، امید عالیشاه (78- وحید امیری) و عیسی آل کثیر (88- وحدت هنانوف).

پرسپولیس نسبتاً زود در نیمه اول به گل برتری رسید وو البته موقعیت های خوب زیادی را زا دست داد و هوادار هم موقعیت های گلزنی خوبی داشت. پرسپولیس در نیمه دوم هم موقعیت سوزی کم نداشت اما بالاخره توانست به گل دوم برسد و خیالش را از برتری آسوده کند.

پرسپولیس با برتری در این دیدار 59 امتیازی شد و به صدر جدول صعود کرد تا چشم انتظار نتیجه دیدار پس فردای استقلال و فولاد خوزستان باشد. هوادار هم با 29 امتیازی که از بازی های قبلی داشت در رده یازدهم باقی ماند.

 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "هفته بیست و هفتم لیگ برتر| شجاعی حریف اوسمار نشد/ صعود موقت پرسپولیس به صدر جدول با گل های آل کثیر" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "هفته بیست و هفتم لیگ برتر| شجاعی حریف اوسمار نشد/ صعود موقت پرسپولیس به صدر جدول با گل های آل کثیر"، کلیک کنید.